9 КЛАС

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Модуль

 НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС                9 клас

Дата

 12/02/2021

 

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Тема для вивчення

Прийом подач зі змішаним обертанням м’яча. Удосконалення технічного прийому "ПІДРІЗКА"


Теоретичні
відомості





Завдання на урок

Виконати вправи

Виконати імітаційні рухи "ПІДРІЗКА СПРАВА", "ПІДРІЗКА ЗЛІВА" 

 Виконуємо орієнтовний норматив на визначення розвитку фізичної якості ГНУЧКІСТЬ


   


 


   

 

 

 

Примітка

ОЦІНЮЄМО СВОЇ МОЖЛИВОСТІ ЗА ДАНИМИ ТАБЛИЦІ 

 


Модуль

 НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС                  9 клас

Дата

 22/01

 

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Тема для вивчення

Виконання захисних прийомів техніки гри: зрізка  зліва, зрізка справа 

Теоретичні

відомості

Комбінації, які застосовуються захисником проти захисника

   Після серії низько підрізаних м’ячів дати противнику сильно завищений, зручний для удару. Самому в цей час приготуватись до виконання відповідного удару або надійного прийому м’яча. Ціль комбінації, змусити противника помилитись, зпровокувати його зіграти в незвичному для нього нападі. Після довгої серії майже однакових підрізаних м’ячів провести сильний удар або топ-спін, спрямований в незручне для противника місце (прямо в нього або в незахищений кут і т.д.).

Після серії підрізаних м’ячів провести кілька ударів з боковим обертанням. В цьому випадку противник, як правило, посилає завищений м’яч, зручний для завершального удару.


Розминка

РОЗМИНКА
1.Ходьба на місці - 30с.
2.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
3.Біг на місці у повільному темпі — 1хв.
Далі за відео


ВИКОНАТИ ТЕСТ 

Завдання на урок

 

Удосконалити рухи ПІДРІЗКА ЗЛІВА

ВИКОНАТИ

Жонглювання (виконання зрізки закритою ракеткою) м’ячем  для настільного тенісу  з використанням стіни та підлоги (після удару об стіну дати м'ячу впасти на підлогу і повторити зрізкою ...).

Вправу виконувати 3-4 хвилини 

Закріпити техніку виконання ПІДРІЗКА СПРАВА

ВИКОНАТИ 

Жонглювання (виконання зрізки відкритою ракеткою) м’ячем  для настільного тенісу  з використанням стіни та підлоги (після удару об стіну дати м'ячу впасти на підлогу і повторити зрізкою ...).

Вправу виконувати 3-4 хвилини  

Примітка

.

Модуль

 НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС                  9 клас

Дата

 20/01

 

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Тема для вивчення

Виконання захисних прийомів техніки гри: зрізка  зліва, зрізка справа 

Теоретичні

відомості



Розминка

РОЗМИНКА
1.Ходьба на місці - 30с.
2.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
3.Біг на місці у повільному темпі — 1хв.
Далі за відео


ВИКОНАТИ ТЕСТ 

Завдання на урок

 

Удосконалити рухи ПІДРІЗКА ЗЛІВА

ВИКОНАТИ

Жонглювання (виконання зрізки закритою ракеткою) м’ячем  для настільного тенісу  з використанням стіни та підлоги (після удару об стіну дати м'ячу впасти на підлогу і повторити зрізкою ...).

Вправу виконувати 3-4 хвилини 

Закріпити техніку виконання ПІДРІЗКА СПРАВА

ВИКОНАТИ 

Жонглювання (виконання зрізки відкритою ракеткою) м’ячем  для настільного тенісу  з використанням стіни та підлоги (після удару об стіну дати м'ячу впасти на підлогу і повторити зрізкою ...).

Вправу виконувати 3-4 хвилини  

Примітка

.


Модуль

 НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС                  9 клас

Дата

 18/01

 

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Тема для вивчення

Виконання захисних прийомів техніки гри: зрізка  зліва, зрізка справа 


Теоретичні
відомості










Розминка

РОЗМИНКА
1.Ходьба на місці - 30с.
2.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
3.Біг на місці у повільному темпі — 1хв.
Далі за відео



Завдання на урок

 

Удосконалити рухи ПІДРІЗКА ЗЛІВА

ВИКОНАТИ

Жонглювання (виконання зрізки закритою ракеткою) м’ячем  для настільного тенісу  з використанням стіни та підлоги (після удару об стіну дати м'ячу впасти на підлогу і повторити зрізкою ...).

Вправу виконувати 3-4 хвилини 

Переглянути відео

ВИКОНАТИ 

Жонглювання (виконання зрізки відкритою ракеткою) м’ячем  для настільного тенісу  з використанням стіни та підлоги (після удару об стіну дати м'ячу впасти на підлогу і повторити зрізкою ...).

Вправу виконувати 3-4 хвилини  


Примітка

Для відпрацювання технічних прийомів можна підвісити м'ячик для настільного тенісу просиливши крізь нього жилку до стелі на висоті 80-85 см від підлоги.

 

РОБИТИ ЦЕ МОЖНА ТІЛЬКИ З ДОЗВОЛУ БАТЬКІВ І  ЇХ ДОПОМОГОЮ, ВИТРИМУЮЧИ ВСІ ВИМОГИ БЕЗПЕКИ 

РУХАНКА НА ВИХІДНІ або КОЛИ НЕМАЄ ФІЗКУЛЬТУРИ 


Модуль

 НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС                  9 клас

Дата

 15/01

 

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Тема для вивчення

Виконання захисних прийомів техніки гри: зрізка  зліва 

Теоретичні
відомості



Завдання на урок



ІІ. Виконати жонглювання м'ячем

1. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу відкритою стороною ракетки на місці зі стіною – 30 с.
2. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу закритою стороню ракетки на місці зі стіною – 30с.
3. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу, почергово, відкритою та закритою сторонами ракетки на місці зі стіною – 30 с.     4. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу відкритою стороною ракетки під час ходьби – 30 с.
5. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу закритою стороню ракетки під час ходьби – 30с.
6. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу, почергово, відкритою та закритою сторонами ракетки під час ходьби – 30 с.
     

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО 

 ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО ТА УДОСКОНАЛИТИ  РУХИ ПІДРІЗКА ЗЛІВА  

ВИКОНАТИ 

Жонглювання (виконання зрізки закритою ракеткою) м’ячем  для настільного тенісу  з використанням стіни та підлоги (після удару об стіну дати м'ячу впасти на підлогу і повторити зрізкою ...).

Вправу виконувати 2-3 хвилини

 

 

 

Примітка

 

 

 УВАГА!!!         Завдання виконуємо в кімнаті, у власному дворі! 
                           Дотримуємось безпеки життєдіяльності.
                     Стежимо  за самопочуттям! Контролюємо ЧСС! 
                    В разі  поганого самопочуття вправи не виконуємо 
                            та повідомляємо про це батьків. 

Модуль

НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС               9 клас

Дата

13/01

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Тема для вивчення

Виконання комбінаційних серій захисних та атакувальних прийомів техніки гри: «підрізка», «свічка», елементи «топ-спін-болу», «підставка».   

Теоретичні відомості

Правила безпеки на уроках настілього тенісу 

Читати тут 



Завдання 
на урок





ВИКОНАТИ КОМПЛЕКС ВПРАВ

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО ТА УДОСКОНАЛИТИ ІМІТАЦІЙНІ РУХИ ПІДРІЗКА ЗЛІВА  

 

Примітка

МОЖНА БЕЗ РАКЕТКИ 

 


Модуль

НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС               9 клас

Дата

11/01

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Тема для вивчення

Виконання комбінаційних серій захисних та атакувальних прийомів техніки гри: «підрізка», «свічка», елементи «топ-спін-болу», «підставка».   

Теоретичні відомості

Правила безпеки на уроках настілього тенісу 

Читати тут 



Завдання 
на урок





ВИКОНАТИ КОМПЛЕКС ВПРАВ

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО ТА ВІДПРАЦЮВАТИ ІМІТАЦІЙНІ РУХИ ПІДРІЗКА ЗЛІВА  

 

Примітка

МОЖНА БЕЗ РАКЕТКИ 

 



 Пройти тестування з модуля "ФУТБОЛ"
                    
ТЕСТ-1         ТЕСТ-2  



 

     ПАМ'ЯТАЙ І ЗАВЖДИ ВИКОНУЙ
ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ САМОСТІЙНИХ ЗАНЯТЬ!!!

ДЕНЬ РОЗПОЧИНАЄМО ІЗ ЗАРЯДКИ
ТРЕНУВАННЯ НА ВСІ ГРУПИ МЯЗІВ В ДОМАШНІХ УМОВАХ

Модуль
ЛЕГКА АТЛЕТИКА                 9 клас
Дата
06/05, 08/05, 13/05, 15/05, 18/05
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
Тема для вивчення
Біг 60м.
Теоретичні відомості
  


Завдання
 на урок




  Вправи для розвитку швидкості
1. Біг в упорі стоячи в максимальному темпі протягом 6 - 10 с.
2. Рухи руками, як під час бігу, в максималь­ному темпі протягом 6 -10 с.
3. Дріботливий біг з переходом на швидкий.  8-10м.
4. Повторний біг з прискоренням. Інтервали відпочинку -1-2 хв. 10-15 м. (5-6 разів)
5. Повторний біг з ходи. Інтервали відпочинку - 3 - 6 хв. 30 м. . (5-6 разів)

Етапи

Основні засоби:
Організаційно-методичні вказівки



Біг по дистанції
1. Рівномірний біг з невисокою і середньою швидкістю на різних відрізках дистанції ( 30-60 м).
 2. Біг з прискоренням на тих же відрізках, але з підтримкою високої швидкості на невеликих ділянках дистанції.
3. Біг з прискоренням по сигналу з ходу і з місця.
 4. Прості бігові вправи на відрізках до 40-50м («дріботливий» біг, біг з високим підняттям стегна, біг стрибковими кроками).

   При бігу з прискоренням потрібно поступово збільшувати швидкість лише до тих пір, поки зберігається свобода і правильність рухів.      
     Дріботливий біг закінчують вільним бігом за інерцією.
     Всі вправи виконують спершу індивідуально, а потім невеликими групами.
    Слід навчити тих, що займаються контролювати свої рухи і оцінювати правильність виконання тих або інших елементів бігу.
    Типовими помилками в бігу по дистанції є неповне випрямляння ноги при відштовхуванні, недостатнє підняття стегна махової ноги, зайвий нахил або відхилення тулуба, постановка стоп шкарпетками назовні, загальна скованість рухів.


Низький старт та стартовий розгін
1. Біг з високого старту, значно зігнувши ноги і спираючись однією рукою об землю.
2. Багатократне виконання команд «На старт!» і «Увага!».
 3. Біг з низького старту на прямій і повороті самостійно і по команді.
5. Біг з низького старту з переходом до вільного бігу за інерцією.

ЯК правильно стартувати

Застосування стартових колодок можливе лише після того, як спортсмени оволодіють основами стартових рухів, використовуючи для цього високий старт і старт, спираючись об землю рукою. 
Якийсь час потрібно приділити підбору найбільш зручного для кожного варіанту розстановки стартових колодок.
 Для того, щоб навчити переходу від стартового розгону до бігу по дистанції, необхідно частіше практикувати змінний біг, чергуючи переходи від бігу з максимальними зусиллями до вільного бігу за інерцією. 
Особливу увагу слід звертати на такі помилки, як виплигування із старту, відштовхування більше вгору, чим вперед, випрямляння тіла на перших же кроках, недостатньо енергійні рухи рук, біг із старту на зігнутих ногах дрібними кроками.


Фінішування
1. Біг на 30-50 м з пробіганням фінішної лінії, не уповільнюючи бігу; те ж з прискоренням і на максимальній швидкості.
2. Кидок на стрічку грудьми вперед з відведенням рук назад при бігу з різною швидкістю.
3. Кидок на стрічку боком з поворотом плечей в бігу на різній швидкості.
Навчання фінішуванню слід проводити спершу поодинці, а потім групами.
Слід звернути увагу вольових зусиль, що займаються на необхідність концентрації, в кінці дистанції, акцентованої роботи рук, але без порушення загального малюнка бігу.
 Потрібно уникати бігу, що закріпощає, в кінці дистанції із-за передчасних спроб збільшити довжину або частоту кроків.

Модуль
ЛЕГКА АТЛЕТИКА                 9 клас
Дата
22/04, 24/04, 27/04, 29/04
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
Тема для вивчення
Рівномірний біг 
дівчата - 1000 м, хлопці 1500м.
Теоретичні відомості
  Правила безпеки на уроках легкої атлетики



Завдання
 на урок



  

Вправи
для розвитку витривалості
1. Стрибки з ноги на ногу по сходинках (8-10 разів)
2. Біг під гору.
3. Стрибки від лінії до лінії (8-10 разів)
4. Ривки після бігу підтюпцем (10-12 разів)
5. Біг у рівномірному темпі Дівчата - 1000м (орієнтовний результат 5хв40с-5хв20с)
Хлопці - 1500м (орієнтовний результат 7хв-6хв30с)
6. Рухлива гра «Квач»,

Примітка



 Пройти тестування з модуля "ФУТБОЛ"
                    
ТЕСТ-1         ТЕСТ-2  

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
9
17.04








ФУТБОЛ

 Теоретичні відомості
  Основні засади арбітражу.

Удосконалення технічних прийомів та тактичних дій

Вправи з елементами футболу.
(м'яч фут­больний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстриб­нувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, під­кинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкоти­ти його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влу­чити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані. 
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому го­ловою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемою


  Вправи на дриблінг.

Розумні дії у футболі.
                            
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'я­чами 
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч три­мати на рівні стегон. Підніман­ня рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, трима­ючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення си­дячи, утримуючи м'яч на ви­тягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулу­ба вперед, доторкнувшись м'я­чем землі — 6 разів  
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в ін­шу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги наріз­но, м'яч попереду на витягну­тих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 ра­зів
8. Учень стоїть ноги наріз­но, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'я­чем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
  
Відпочиваємо 2-3 хв.



Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
9
15.04








ФУТБОЛ
Удосконалення технічних прийомів та тактичних дій

Вправи з елементами футболу.
(м'яч фут­больний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстриб­нувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, під­кинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкоти­ти його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влу­чити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані. 
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому го­ловою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемою


  Вправи на дриблінг.

Розумні дії у футболі.
                            
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'я­чами 
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч три­мати на рівні стегон. Підніман­ня рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, трима­ючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення си­дячи, утримуючи м'яч на ви­тягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулу­ба вперед, доторкнувшись м'я­чем землі — 6 разів  
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в ін­шу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги наріз­но, м'яч попереду на витягну­тих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 ра­зів
8. Учень стоїть ноги наріз­но, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'я­чем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
  
Відпочиваємо 2-3 хв.

РОБИМО ВПРАВИ НА ГНУЧКІСТЬ
 Виконуємо орієнтовний норматив на визначення розвитку фізичної якості ГНУЧКІСТЬ

Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

!!! Визначаємо свою гнучкість

Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

Навчальні нормативи
Рівні компетентності
Низький
середній
достатній
високий
Нахил тулуба вперед із положення сидячи (см)
юн.
до 2
2
5
9
дівч.
до 9
9
11
14


КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
9
13.04








ФУТБОЛ
групові дії в захисті: 
взаємодія в обороні під час виконання суперником стандартних комбінацій; організація і побудова «стінки»

Вправи з елементами футболу.
(м'яч фут­больний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстриб­нувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, під­кинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкоти­ти його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влу­чити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані. 
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому го­ловою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемою


  Вправи на дриблінг.


                            
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'я­чами 
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч три­мати на рівні стегон. Підніман­ня рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, трима­ючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення си­дячи, утримуючи м'яч на ви­тягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулу­ба вперед, доторкнувшись м'я­чем землі — 6 разів  
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в ін­шу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги наріз­но, м'яч попереду на витягну­тих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 ра­зів
8. Учень стоїть ноги наріз­но, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'я­чем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
  
Відпочиваємо 2-3 хв.

 Виконуємо орієнтовний норматив на визначення сили -  ПІДТЯГУВАННЯ (хлопці у висі, дівчата у висі лежачи)

Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

!!! Визначаємо свою силу

Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

Навчальні нормативи
Рівні компетентності
Низький
середній
достатній
високий
Підтягування (кількість разів)
юн.
до 3
3
7
10
дівч.
до 5
5
15
18

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
9
10.04








ФУТБОЛ

індивідуальні дії в захисті: 
   вдосконалення «закривання», «перехоплення» та відбору м’яча;

Вправи з елементами футболу.
(м'яч фут­больний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстриб­нувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, під­кинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкоти­ти його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влу­чити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані. 
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому го­ловою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемою


  Вправи на дриблінг.

ЗАХИСНИКИ РАТУЮТЬ ПОРОЖНІ ВОРОТА ВІД ГОЛА
                            
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'я­чами 
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч три­мати на рівні стегон. Підніман­ня рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, трима­ючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення си­дячи, утримуючи м'яч на ви­тягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулу­ба вперед, доторкнувшись м'я­чем землі — 6 разів  
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в ін­шу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги наріз­но, м'яч попереду на витягну­тих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 ра­зів
8. Учень стоїть ноги наріз­но, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'я­чем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
  
Відпочиваємо 2-3 хв.

 Виконуємо орієнтовний норматив  на визначення сили ЗГИНАННЯ РОЗГИНАННЯ РУК В УПОРІ ЛЕЖАЧИ (хлопці від підлоги, дівчата від лави 30 см)

Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

!!! Визначаємо свою силу

Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

Навчальні нормативи
Рівні компетентності
Низький
середній
достатній
високий
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)
юн.
до 12
12
18
25
дівч.
до 8
8
12
15


КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
9
08.04








ФУТБОЛ
  групові дії в нападі:
  взаємодія з партнерами під час організації атаки;
  вдосконалення ігрових та стандартних ситуацій.

Вправи з елементами футболу.
(м'яч фут­больний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстриб­нувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, під­кинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкоти­ти його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влу­чити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані. 
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому го­ловою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемою


  Вправи на дриблінг.

Розумні дії у футболі.
                            
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'я­чами 
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч три­мати на рівні стегон. Підніман­ня рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, трима­ючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення си­дячи, утримуючи м'яч на ви­тягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулу­ба вперед, доторкнувшись м'я­чем землі — 6 разів  
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в ін­шу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги наріз­но, м'яч попереду на витягну­тих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 ра­зів
8. Учень стоїть ноги наріз­но, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'я­чем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
  
Відпочиваємо 2-3 хв.

 Виконуємо орієнтовний норматив СТРИБОК У ДОВЖИНУ З МІСЦЯ

Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

!!! Визначаємо свої швидкісно-силові якості

Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

Навчальні нормативи
Рівні компетентності
Низький
середній
достатній
високий
Стрибок у довжину з місця (см)
юн.
до 160
160
180
200
дівч.
до 135
135
150
170


КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
9
06.04








ФУТБОЛ

  індивідуальні дії у нападі:
 маневрування на полі; уміння вибрати та раціонально використовувати вивчені технічні прийоми; 
Виконати 5 вправ на дриблінг.

Розумні дії у футболі.
                            
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. По­вторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнути­ся назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. По­вторити 5 — 6 разів.
Відпочиваємо 1 хв.
  Виконуємо 30 секунд піднімання в сід з положення лежачи на спині, руки в замок за головою, ноги закріплені та зігнуті в колінах (рахуємо кількість повних піднімань)
  Перейти до відпрацювання навчального матеріалу   

!!! Наталка для тебе  і  для всіх бажаючих

!!! Визначаємо свої швидкісно-силові якості

Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

Навчальні нормативи
Рівні компетентності
Низький
середній
достатній
високий
Піднімання тулуба в сід з положення лежачи на спині за 30 с.
юн.
До14
14
20
26
дівч.
До 13
13
19
25

!!!  Під час канікул заняття з фізичної культури не припиняємо. Готуємося до щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення України

ФУТБОЛ
Орієнтовні навчальні нормативи (9 кл.)
Навчальні нормативи
Рівні компетентності
низький
середній
достатній
високий
5 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у гандбольні ворота або задану половину футбольних воріт з відстані 16,5 м (з-за меж штрафного майданчика)

Х
1 або жодного влучного удару
2
3
4–5

Д
Жодного влучного удару
1
2
3–5
5 ударів на точність одним із вивчених способів у гандбольні ворота або задану половину футбольних воріт з відстані
11 м після ведення м’яча

Х
1 або жодного влучного удару
2
3
4–5

Д
Жодного влучного удару
1
2
3–5

5 ударів по м’ячу серединою лоба на точність у руки партнерові

Х
1 або жодного правильно вико­наного удару
2
3
4–5

Д
Жодного пра­вильно викона­ного удару
1
2
3–5
Для воротарів: 5 ударів по м’ячу ногою з рук на дальність і точ­ність з розбігу не більше 4 кроків, не виходячи за межі штрафного майданчика, в умовному кори­дорі шириною 10 м

Х
1 або жодного правильно вико­наного удару
2
3
4–5

Д
Жодного пра­вильно викона­ного удару
1
2
3–5
Для воротарів: 5 кидків м’яча на дальність і точність одним із ви­вчених способів з розбігу не біль­ше 4 кроків, не виходячи за межі штрафного майдан-чика, в умов­ному коридорі шириною 3 м

Х

1 або жодного правильно вико­наного кидку
2
3
4–5

Д
Жодного пра­вильно викона­ного кидку
1
2
3–5

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
9
ФУТБОЛ
організація атаки під час уведення м’яча в гру;


          

                    
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. По­вторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнути­ся назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. По­вторити 5 — 6 разів.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
9
25.03
ФУТБОЛ
ловлення, відбивання, переведення та вибивання м’яча; 
вибір правильної  позиції під час кутового, штрафного та вільного ударів; 

РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. По­вторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнути­ся назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. По­вторити 5 — 6 разів.

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
9
23.03
ФУТБОЛ
жонглювання м’ячем: 
жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою;


За наявності умов  відпрацювати практично.                                               
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. По­вторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнути­ся назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. По­вторити 5 — 6 разів.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 



КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
9
20.03
ФУТБОЛ
вкидання м’яча: 
вкидання м’яча з різних вихідних положень з місця і після розбігу


За наявності умов   виконати вкидання із за голови на дальність та влучність (м’яч можна замінити будь яким іншим предметом, наприклад м’якою іграшкою).                                                
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. По­вторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнути­ся назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. По­вторити 5 — 6 разів.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 


КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
9
18.03
ФУТБОЛ
вдосконалення вивчених прийомів

РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
9
16.03
ФУТБОЛ
фінти «відходом», «ударом», «зупинкою»; 

За наявності умов  відпрацювати практично.

!!! САМІ ЦІКАВІ ФІНТИ В ІСТОРІЇ ФУТБОЛУ
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8.Біг зі змінами напрямку і швид­кості руху  – 1-2 хв.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 
КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
9
13.03
ФУТБОЛ
ведення м’яча:
вдосконалення вивчених способів ведення м’яча; 

За наявності умов  відпрацювати практично.
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв.