Модуль | НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС 8 клас | |
Дата | 22/01 | |
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | ||
Тема для вивчення | Гра нападаючого проти захисника. Подача "човник" | |
| Комбінації, які застосовуються нападаючим проти захисника Після сильних топ-спінів вкороченим
м’ячем “підтягти” противника до столу і провести удар прямо в нього. Провести серію топ-спінів справа
з свого лівого кута в лівий кут противника, після чого зробити завершуючий удар
по прямій в правий кут противника. Чергуючи удари накатом з
вкороченими, провести їх декілька разів підряд, щоб втомити противника. І тоді,
коли він після відбиття м’ячів біля сітки не встигне або не захоче відійти від
столу провести удар прямо в нього. Підрізати декілька м’ячів,
вибрати зручний для удару і виконати його як можна стрімкіше. Після серії повільних, але
сильних топ-спінів виконати накат рухом, схожим на топ-спін. Серію топ-спінів,
спрямованих в різні сторони столу, змусити захисника зіграти високо, а потім
добити. | |
| Виконати комплекс вправВИКОНАТИ ТЕСТ | |
Примітка |
Модуль | НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС 8 клас | |
Дата | 20/01 | |
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | ||
Тема для вивчення | Гра захисника проти захисника. Подача "віяло" | |
| ВИКОНАТИ ТЕСТ | |
| Виконати комплекс загально розвиваючих вправУдосконалити техніку виконання імітаційних рухів подачі "ВІЯЛО" | |
Примітка |
Модуль | НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС 8 клас | |
Дата | 18/01 | |
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | ||
Тема для вивчення | Гра захисника проти захисника. Подача "віяло" | |
|
Комбінації, які
застосовуються захисником проти захисника Після серії низько
підрізаних м’ячів дати противнику сильно завищений, зручний для удару. Самому в
цей час приготуватись до виконання відповідного удару або надійного прийому
м’яча. Ціль комбінації, змусити противника помилитись, зпровокувати його
зіграти в незвичному для нього нападі. Після довгої серії майже однакових
підрізаних м’ячів провести сильний удар або топ-спін, спрямований в незручне для
противника місце (прямо в нього або в незахищений кут і т.д.). Після серії підрізаних м’ячів провести кілька ударів з боковим обертанням. В цьому випадку противник, як правило, посилає завищений м’яч, зручний для завершального удару. | |
| Виконати комплекс загально розвиваючих вправУдосконалити техніку виконання імітаційних рухів подачі "ВІЯЛО" | |
Примітка |
Модуль | НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС 8 клас | |
Дата | 15/01 | |
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | ||
Тема для вивчення | Подача "віяло" | |
|
| |
| Переглянути відеоЗакріпити техніку виконання імітаційних рухів подачі "ВІЯЛО" | |
Примітка |
Дотримуємось безпеки життєдіяльності.
Стежимо за самопочуттям!
Контролюємо ЧСС (пульс)!
виконуємо та повідомляємо про це батьків.
Модуль | НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС 8 клас | |
Дата | 13/01 | |
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | ||
Тема для вивчення | Подача віяло | |
Теоретичні відомості | Правила безпеки на уроках настілього тенісу Читати тут | |
Завдання на урок | ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО ВИКОНАТИ ІМІТАЦІЙНІ РУХИ ПОДАЧІ ВІЯЛО | |
Примітка |
| 1 |
Читати ТУТ
ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ САМОСТІЙНИХ ЗАНЯТЬ З НАСТІЛЬНОГО ТЕНІСУ!!!
!!! День розпочинаємо з РАНКОВОЇ ЗАРЯДКИ
Модуль | НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС 8 клас | |
Дата | 11/01 | |
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | ||
Тема для вивчення | Розміщення гравців у парному (змішаному) розряді | |
Теоретичні відомості | Правила безпеки на уроках настілього тенісу Читати тут | |
Завдання на урок | Розміщення гравців у
парному (змішаному) розряді. 3.14. Вибір подачі, прийому, сторін 3.14.1. Право зробити вибір першому визначається жеребкуванням.
3.14.2. Гравець (пара), який виборов це право, може: 3.15. Порядок
подачі, прийому та зміни сторін 3.15.1. Після 2
зарахованих очок гравець (пара), який приймає, повинен стати тим, який подає, і
т.ін. до кінця партії чи до тих пір, поки кожний гравець (пара) не набере по 10
очок або поки не буде введене правило прискорення гри. 3.15.2. В парних
зустрічах: 3.16. Порушення
порядку подачі, прийому та зміни сторін 3.16.1. Якщо гравці
не обмінялися сторонами, коли їм належало це зробити, гра повинна бути
перервана суддею, як тільки помилку виявлено, а потім продовжена при розміщенні
гравців, яке повинно було б бути відповідно до послідовності, визначеної до
початку зустрічі. 3.16.3. За будь-яких обставин очки, що набрані до виявлення помилки, повинні бути зараховані. | |
Примітка |
| 1 |
Дотримуємось безпеки життєдіяльності.
ДЕНЬ РОЗПОЧИНАЄМО ІЗ ЗАРЯДКИ
ТРЕНУЄМОСЬ ВДОМА
Модуль
|
ЛЕГКА АТЛЕТИКА 8 клас
| |||||
Дата
|
06/05, 08/05, 13/05, 15/05, 18/05
| |||||
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
| ||||||
Тема для вивчення
|
Біг на короткі дистанції.
| |||||
Теоретичні відомості
| ||||||
Завдання
на урок
|
Вправи для розвитку швидкості
1. Біг в упорі стоячи в максимальному темпі протягом 6 - 10 с.
2. Рухи руками, як під час бігу, в максимальному темпі протягом 6 -10 с.
3. Дріботливий біг з переходом на швидкий. 8-10м.
4. Повторний біг з прискоренням. Інтервали відпочинку -1-2 хв. 10-15 м. (5-6 разів)
5. Повторний біг з ходи. Інтервали відпочинку - 3 - 6 хв. 30 м. . (5-6 разів)
| |||||
Етапи
|
Основні засоби:
|
Організаційно-методичні вказівки
| ||||
Біг по дистанції
|
1. Рівномірний біг з невисокою і середньою швидкістю на різних відрізках дистанції ( 30-60 м).
2. Біг з прискоренням на тих же відрізках, але з підтримкою високої швидкості на невеликих ділянках дистанції.
3. Біг з прискоренням по сигналу з ходу і з місця.
4. Прості бігові вправи на відрізках до 40-50м («дріботливий» біг, біг з високим підняттям стегна, біг стрибковими кроками).
|
При бігу з прискоренням потрібно поступово збільшувати швидкість лише до тих пір, поки зберігається свобода і правильність рухів.
Дріботливий біг закінчують вільним бігом за інерцією.
Всі вправи виконують спершу індивідуально, а потім невеликими групами.
Слід навчити тих, що займаються контролювати свої рухи і оцінювати правильність виконання тих або інших елементів бігу.
Типовими помилками в бігу по дистанції є неповне випрямляння ноги при відштовхуванні, недостатнє підняття стегна махової ноги, зайвий нахил або відхилення тулуба, постановка стоп шкарпетками назовні, загальна скованість рухів.
| ||||
Низький старт та стартовий розгін
|
1. Біг з високого старту, значно зігнувши ноги і спираючись однією рукою об землю.
2. Багатократне виконання команд «На старт!» і «Увага!».
3. Біг з низького старту на прямій і повороті самостійно і по команді.
5. Біг з низького старту з переходом до вільного бігу за інерцією.
ЯК правильно стартувати |
Застосування стартових колодок можливе лише після того, як спортсмени оволодіють основами стартових рухів, використовуючи для цього високий старт і старт, спираючись об землю рукою.
Якийсь час потрібно приділити підбору найбільш зручного для кожного варіанту розстановки стартових колодок.
Для того, щоб навчити переходу від стартового розгону до бігу по дистанції, необхідно частіше практикувати змінний біг, чергуючи переходи від бігу з максимальними зусиллями до вільного бігу за інерцією.
Особливу увагу слід звертати на такі помилки, як виплигування із старту, відштовхування більше вгору, чим вперед, випрямляння тіла на перших же кроках, недостатньо енергійні рухи рук, біг із старту на зігнутих ногах дрібними кроками.
| ||||
Фінішування
|
1. Біг на 30-50 м з пробіганням фінішної лінії, не уповільнюючи бігу; те ж з прискоренням і на максимальній швидкості.
2. Кидок на стрічку грудьми вперед з відведенням рук назад при бігу з різною швидкістю.
3. Кидок на стрічку боком з поворотом плечей в бігу на різній швидкості.
|
Навчання фінішуванню слід проводити спершу поодинці, а потім групами.
Слід звернути увагу вольових зусиль, що займаються на необхідність концентрації, в кінці дистанції, акцентованої роботи рук, але без порушення загального малюнка бігу.
Потрібно уникати бігу, що закріпощає, в кінці дистанції із-за передчасних спроб збільшити довжину або частоту кроків.
|
Модуль
|
ЛЕГКА АТЛЕТИКА 8 клас
| ||||
Дата
|
22/04, 24/04, 27/04, 29/04
| ||||
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
| |||||
Тема для вивчення
|
Рівномірний біг
дівчата - 1000 м, хлопці 1500м. | ||||
Теоретичні відомості
| |||||
Завдання
на урок
|
Вправи
для розвитку витривалості
1. Стрибки з ноги на ногу по сходинках (8-10 разів)
2. Біг під гору.
3. Стрибки від лінії до лінії (8-10 разів)
4. Ривки після бігу підтюпцем (10-12 разів)
5. Біг у рівномірному темпі Дівчата - 1000м (орієнтовний результат 5хв40с-5хв20с)
Хлопці - 1500м (орієнтовний результат 7хв20с-6хв50с)
6. Рухлива гра «Квач»,
| ||||
Примітка
|
КЛАС
|
ДАТА
|
Модуль
|
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
|
ЗАВДАННЯ
|
8
|
17.04
|
ФУТБОЛ
|
Теоретичні відомості
Основні поняття арбітражу.
Удосконалення технічних прийомів та тактичних дій Вправи з елементами футболу.
(м'яч футбольний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стегном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стегном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстрибнувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, підкинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влучити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані.
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому головою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемоюРозумні дії у футболі. |
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами праворуч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому темпі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'ячами
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч тримати на рівні стегон. Піднімання рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, тримаючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення сидячи, утримуючи м'яч на витягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулуба вперед, доторкнувшись м'ячем землі — 6 разів
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в іншу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги нарізно, м'яч попереду на витягнутих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 разів
8. Учень стоїть ноги нарізно, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'ячем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
Відпочиваємо 2-3 хв. Перейти до відпрацювання навчального матеріалу |
КЛАС
|
ДАТА
|
Модуль
|
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
|
ЗАВДАННЯ
|
8
|
15.04
|
ФУТБОЛ
|
Удосконалення технічних прийомів та тактичних дій
Вправи з елементами футболу.
(м'яч футбольний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стегном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стегном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстрибнувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, підкинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влучити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані.
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому головою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемоюРозумні дії у футболі. |
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами праворуч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому темпі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'ячами
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч тримати на рівні стегон. Піднімання рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, тримаючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення сидячи, утримуючи м'яч на витягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулуба вперед, доторкнувшись м'ячем землі — 6 разів
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в іншу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги нарізно, м'яч попереду на витягнутих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 разів
8. Учень стоїть ноги нарізно, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'ячем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
Виконуємо орієнтовний норматив на визначення розвитку фізичної якості ГНУЧКІСТЬ Перейти до відпрацювання навчального матеріалу |
!!! Визначаємо свою гнучкість
| |||||
Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей
| |||||
Навчальні нормативи
|
Рівні компетентності
| ||||
Низький
|
середній
|
достатній
|
високий
| ||
Нахил тулуба вперед із положення сидячи (см)
|
юн.
|
до 2
|
2
|
5
|
8
|
дівч.
|
до 8
|
8
|
10
|
13
|
КЛАС
|
ДАТА
|
Модуль
|
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
|
ЗАВДАННЯ
|
8
|
13.04
|
ФУТБОЛ
|
групові дії в захисті:
вибір позиції та страхування під час організації протидії атакувальним діям
(м'яч футбольний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стегном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стегном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстрибнувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, підкинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влучити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані.
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому головою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемою |
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами праворуч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому темпі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'ячами
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч тримати на рівні стегон. Піднімання рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, тримаючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення сидячи, утримуючи м'яч на витягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулуба вперед, доторкнувшись м'ячем землі — 6 разів
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в іншу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги нарізно, м'яч попереду на витягнутих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 разів
8. Учень стоїть ноги нарізно, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'ячем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
Відпочиваємо 2-3 хв. Виконуємо орієнтовний норматив на визначення сили - ПІДТЯГУВАННЯ (хлопці у висі, дівчата у висі лежачи) Перейти до відпрацювання навчального матеріалу |
!!! Визначаємо свою силу
| |||||
Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей
| |||||
Навчальні нормативи
|
Рівні компетентності
| ||||
Низький
|
середній
|
достатній
|
високий
| ||
Підтягування (кількість разів)
|
юн.
|
до 3
|
3
|
6
|
8
|
дівч.
|
до 5
|
5
|
12
|
16
|
КЛАС
|
ДАТА
|
Модуль
|
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
|
ЗАВДАННЯ
|
8
|
10.04
|
ФУТБОЛ
|
індивідуальні дії в захисті:
уміння
протидіяти передачі, веденню та удару по воротах;
(м'яч футбольний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стегном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стегном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстрибнувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, підкинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влучити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані.
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому головою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемоюРозумні дії у футболі. |
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами праворуч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому темпі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'ячами
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч тримати на рівні стегон. Піднімання рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, тримаючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення сидячи, утримуючи м'яч на витягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулуба вперед, доторкнувшись м'ячем землі — 6 разів
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в іншу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги нарізно, м'яч попереду на витягнутих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 разів
8. Учень стоїть ноги нарізно, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'ячем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
Відпочиваємо 2-3 хв. Виконуємо орієнтовний норматив на визначення сили ЗГИНАННЯ РОЗГИНАННЯ РУК В УПОРІ ЛЕЖАЧИ (хлопці від підлоги, дівчата від лави 30 см) Перейти до відпрацювання навчального матеріалу |
!!! Визначаємо свою силу
| |||||
Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей
| |||||
Навчальні нормативи
|
Рівні компетентності
| ||||
Низький
|
середній
|
достатній
|
високий
| ||
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)
|
юн.
|
до 10
|
10
|
15
|
20
|
дівч.
|
до 7
|
7
|
10
|
13
|
КЛАС
|
ДАТА
|
Модуль
|
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
|
ЗАВДАННЯ
|
8
|
08.04
|
ФУТБОЛ
|
групові дії в нападі:
взаємодія з партнерами під час організації атаки;
гра в один дотик Вправи з елементами футболу.
(м'яч футбольний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стегном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стегном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстрибнувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, підкинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влучити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані.
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому головою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемоюРозумні дії у футболі. |
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами праворуч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому темпі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'ячами
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч тримати на рівні стегон. Піднімання рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, тримаючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення сидячи, утримуючи м'яч на витягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулуба вперед, доторкнувшись м'ячем землі — 6 разів
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в іншу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги нарізно, м'яч попереду на витягнутих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 разів
8. Учень стоїть ноги нарізно, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'ячем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
Відпочиваємо 2-3 хв. Виконуємо орієнтовний норматив СТРИБОК У ДОВЖИНУ З МІСЦЯ Перейти до відпрацювання навчального матеріалу |
!!! Визначаємо свої швидкісно-силові якості
| |||||
Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей
| |||||
Навчальні нормативи
|
Рівні компетентності
| ||||
Низький
|
середній
|
достатній
|
високий
| ||
Стрибок у довжину з місця (см)
|
юн.
|
до 150
|
150
|
170
|
185
|
дівч.
|
до 130
|
130
|
145
|
165
|
КЛАС
|
ДАТА
|
Модуль
|
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
|
ЗАВДАННЯ
|
8
|
06.04
|
ФУТБОЛ
| індивідуальні дії у нападі:
маневрування на полі; раціональне використання
вивчених технічних прийомів;
Виконати 5 вправ на дриблінг. Розумні дії у футболі. |
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами праворуч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому темпі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на місці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. Повторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнутися назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. Повторити 5 — 6 разів.
Відпочиваємо 1 хв. Виконуємо 30 секунд піднімання в сід з положення лежачи на спині, руки в замок за головою, ноги закріплені та зігнуті в колінах (рахуємо кількість повних піднімань) Перейти до відпрацювання навчального матеріалу |
!!! Визначаємо свої швидкісно-силові якості
|
|||||
Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей
|
|||||
Навчальні нормативи
|
Рівні компетентності
|
||||
Низький
|
середній
|
достатній
|
високий
|
||
Піднімання тулуба в сід з положення лежачи на спині за 30 с.
|
юн.
|
До13
|
13
|
19
|
24
|
дівч.
|
До 12
|
12
|
18
|
23
|
!!! Під час канікул заняття з фізичної культури не припиняємо. Готуємося до щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення України
!!! РАНКОВА ЗАРЯДКА
Навчальні нормативи
|
Рівні компетентності
|
||||
низький
|
середній
|
достатній
|
високий
|
||
5 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у
гандбольні ворота
або задану половину футбольних воріт з
відстані
|
Х
|
1 або
жодного влучного удару
|
2
|
3
|
4–5
|
Д
|
Жодного влучного удару
|
1
|
2
|
3–5
|
|
5 спроб обведення стояків (фішок)
|
Х
|
1 або жодної правильно виконаної спроби
|
2
|
3
|
4–5
|
Д
|
Жодної правильно виконаної спроби
|
1
|
2
|
3–5
|
КЛАС
|
ДАТА
|
Модуль
|
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
|
ЗАВДАННЯ
|
8
|
27.03
|
ФУТБОЛ
|
|
1.Ходьба з випадами праворуч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому темпі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на місці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. Повторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнутися назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. Повторити 5 — 6 разів.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу |
КЛАС
|
ДАТА
|
Модуль
|
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
|
ЗАВДАННЯ
|
8
|
25.03
|
ФУТБОЛ
|
вибивання м’яча;
визначення моменту для виходу з воріт; |
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами праворуч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому темпі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на місці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. Повторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнутися назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. Повторити 5 — 6 разів.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу |
КЛАС
|
ДАТА
|
Модуль
|
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
|
ЗАВДАННЯ
|
8
|
23.03
|
ФУТБОЛ
|
За наявності умов відпрацювати практично.
|
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами праворуч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому темпі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на місці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. Повторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнутися назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. Повторити 5 — 6 разів.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу |
КЛАС
|
ДАТА
|
Модуль
|
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
|
ЗАВДАННЯ
|
8
|
20.03
|
ФУТБОЛ
|
За наявності умов виконати вкидання із за голови на дальність та влучність (м’яч можна замінити будь яким іншим предметом, наприклад м’якою іграшкою).
|
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами праворуч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому темпі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на місці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. Повторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнутися назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. Повторити 5 — 6 разів.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу |
КЛАС
|
ДАТА
|
Модуль
|
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
|
ЗАВДАННЯ
|
8
|
18.03
|
ФУТБОЛ
|
вдосконалення вивчених прийомів в умовах ігрових
вправ та навчальних ігор;
|
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами праворуч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому темпі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на місці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8.Біг зі змінами напрямку і швидкості руху – 1-2 хв.
|
КЛАС
|
ДАТА
|
Модуль
|
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
|
ЗАВДАННЯ
|
8
|
16.03
|
ФУТБОЛ
|
відволікальні дії (фінти):
фінти в
умовах ігрових вправ з активним двобоєм;
|
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами праворуч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому темпі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на місці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8.Біг зі змінами напрямку і швидкості руху – 1-2 хв.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу |
КЛАС
|
ДАТА
|
Модуль
|
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
|
ЗАВДАННЯ
|
8
|
13.03
|
ФУТБОЛ
|
За наявності умов відпрацювати практично.
|
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами праворуч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому темпі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на місці — 1 хв.
|