8 КЛАС

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Модуль

 НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС                  8 клас

Дата

 22/01

 

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Тема для вивчення

Гра нападаючого проти захисника. Подача "човник"


Теоретичні
відомості

Комбінації, які застосовуються нападаючим проти захисника

     Після сильних топ-спінів вкороченим м’ячем “підтягти” противника до столу і провести удар прямо в нього.

     Провести серію топ-спінів справа з свого лівого кута в лівий кут противника, після чого зробити завершуючий удар по прямій в правий кут противника.

    Чергуючи удари накатом з вкороченими, провести їх декілька разів підряд, щоб втомити противника. І тоді, коли він після відбиття м’ячів біля сітки не встигне або не захоче відійти від столу провести удар прямо в нього.

    Підрізати декілька м’ячів, вибрати зручний для удару і виконати його як можна стрімкіше.

    Після серії повільних, але сильних топ-спінів виконати накат рухом, схожим на топ-спін. Серію топ-спінів, спрямованих в різні сторони столу, змусити захисника зіграти високо, а потім добити.


Завдання на урок

Виконати комплекс  вправ

ВИКОНАТИ ТЕСТ 

 

 

 

 

Примітка

 

 


Модуль

 НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС                  8 клас

Дата

 20/01

 

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Тема для вивчення

Гра захисника проти захисника. Подача "віяло"


Теоретичні
відомості

ВИКОНАТИ ТЕСТ 


Завдання на урок

Виконати комплекс загально розвиваючих вправ

Удосконалити техніку виконання імітаційних рухів подачі "ВІЯЛО"

 

 

 

 

Примітка

 

 


Модуль

 НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС                  8 клас

Дата

 18/01

 

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Тема для вивчення

Гра захисника проти захисника. Подача "віяло"


Теоретичні
відомості

Комбінації, які застосовуються захисником проти захисника

   Після серії низько підрізаних м’ячів дати противнику сильно завищений, зручний для удару. Самому в цей час приготуватись до виконання відповідного удару або надійного прийому м’яча. Ціль комбінації, змусити противника помилитись, зпровокувати його зіграти в незвичному для нього нападі. Після довгої серії майже однакових підрізаних м’ячів провести сильний удар або топ-спін, спрямований в незручне для противника місце (прямо в нього або в незахищений кут і т.д.).

Після серії підрізаних м’ячів провести кілька ударів з боковим обертанням. В цьому випадку противник, як правило, посилає завищений м’яч, зручний для завершального удару.


Завдання на урок

Виконати комплекс загально розвиваючих вправ

Удосконалити техніку виконання імітаційних рухів подачі "ВІЯЛО"

 

 

 

 

Примітка

 

 


Модуль

 НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС                  8 клас

Дата

 15/01

 

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Тема для вивчення

Подача "віяло"


Теоретичні
відомості

Переглянути відео


Завдання на урок

Переглянути відео

Закріпити техніку виконання імітаційних рухів подачі "ВІЯЛО"

 

 

 

 

Примітка

 

 

УВАГА!!!            Завдання виконуємо в кімнаті, у власному дворі! 
Дотримуємось безпеки життєдіяльності. 
Стежимо  за самопочуттям! 
Контролюємо ЧСС (пульс)!
    В разі  поганого самопочуття вправи не
виконуємо та повідомляємо про це батьків.

Модуль

НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС               8 клас

Дата

13/01

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Тема для вивчення

Подача віяло

Теоретичні відомості

Правила безпеки на уроках настілього тенісу

Читати тут 



Завдання 
на урок






ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО ВИКОНАТИ ІМІТАЦІЙНІ РУХИ ПОДАЧІ ВІЯЛО


Примітка

 

1

ПАМ'ЯТАЙ І ЗАВЖДИ ВИКОНУЙ


Модуль

НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС               8 клас

Дата

11/01

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

Тема для вивчення

Розміщення гравців у парному (змішаному) розряді

Теоретичні відомості

Правила безпеки на уроках настілього тенісу

Читати тут 



Завдання 
на урок





Розміщення гравців у парному (змішаному) розряді. 

3.14. Вибір подачі, прийому, сторін

3.14.1. Право зробити вибір першому визначається жеребкуванням.

3.14.2. Гравець (пара), який виборов це право, може:
3.14.2.1. вибрати подачу або прийом першим, тоді той, який програв жеребкування, повинен вибрати сторону;
3.14.2.2. вибрати сторону, тоді той, який програв жеребкування, повинен вибрати подачу чи прийом першим.
3.14.3. В парних зустрічах у кожній партії пара, яка має право подавати першою, повинна вирішити, кому з гравців пари подавати першому:
3.14.3.1. в першій партії зустрічі після цього пара суперників повинна вирішити, кому з гравців пари приймати першим;
3.14.3.2. в наступних партіях цієї зустрічі перший, який приймає, буде визначений вибором того, який подає, відповідно до п.3.15.5.

3.15. Порядок подачі, прийому та зміни сторін

3.15.1. Після 2 зарахованих очок гравець (пара), який приймає, повинен стати тим, який подає, і т.ін. до кінця партії чи до тих пір, поки кожний гравець (пара) не набере по 10 очок або поки не буде введене правило прискорення гри.

3.15.2. В парних зустрічах:
3.15.2.1. першим, який подає, повинен бути один з гравців пари, який має право подавати першим, а першим, який приймає, — будь-хто з гравців пари суперників;
3.15.2.2. другим, який подає, повинен бути гравець, який був першим, який приймає, а другим, який приймає, — партнер першого, який подає;
3.15.2.3. третім, який подає, повинен стати партнер першого, який подає, а третім, який приймає, — партнер першого, який приймає;
3.15.2.4. четвертим, який подає, повинен стати партнер першого, який приймає, а четвертим, який приймає, — перший, який подає;
3.15.2.5. п’ятим, який подає, повинен бути гравець, який подавав першим, а потім гравці повинні подавати в тій же послідовності до кінця партії.
3.15.3. Якщо обидва гравці (пари) набрали по 10 очок або, якщо введено правило прискорення гри, черговість подачі та прийому повинна залишитись тією ж, але кожний гравець до кінця партії повинен подавати до розіграшу тільки одного очка, по черзі.
3.15.4. Гравець (пара), який першим подавав у партії, повинен першим приймати в партії, наступній безпосередньо за цією.
3.15.5. В парній зустрічі кожної партії після першої, коли перший, який подає, вже визначений, першим, який приймає, повинен стати гравець, який подавав на нього в попередній партії.
3.15.6. В останній можливій партії парної зустрічі, якщо одна з пар набере 5 очок, пара, яка приймає, повинна змінити порядок прийому (розміщення).
3.15.7. Гравець (пара), який почав партію по один бік стола, наступну партію зустрічі повинен почати по другий бік.
3.15.8. В останній можливій партії зустрічі, якщо один з гравців (пар) набере 5 очок, гравці (пари) повинні помінятись сторонами.

3.16. Порушення порядку подачі, прийому та зміни сторін

3.16.1. Якщо гравці не обмінялися сторонами, коли їм належало це зробити, гра повинна бути перервана суддею, як тільки помилку виявлено, а потім продовжена при розміщенні гравців, яке повинно було б бути відповідно до послідовності, визначеної до початку зустрічі.
3.16.2. Якщо гравець подає чи приймає не по черзі, гра повинна бути зупинена, якщо виявлено помилку, а потім поновлена з подачі та прийому тих гравців, яким належало подавати і приймати відповідно до визначеної на початок зустрічі черговості з рахунку, визначеного до виявлення помилки.
3.16.2.1. В парних зустрічах партія повинна бути продовжена за черговістю подач, визначеною парою, яка отримала право першою подавати в партії, в якій була виявлена помилка.

3.16.3. За будь-яких обставин очки, що набрані до виявлення помилки, повинні бути зараховані. 



Примітка

 

1

 Пройти тестування з модуля "ФУТБОЛ"
                    
ТЕСТ-1         ТЕСТ-2  

 УВАГА!!!         Завдання виконуємо в кімнаті, у власному дворі! 
                           Дотримуємось безпеки життєдіяльності.
                     Стежимо  за самопочуттям! Контролюємо ЧСС! 
                    В разі  поганого самопочуття вправи не виконуємо 
                            та повідомляємо про це батьків. 

     ПАМ'ЯТАЙ І ЗАВЖДИ ВИКОНУЙ
ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ САМОСТІЙНИХ ЗАНЯТЬ!!!

ДЕНЬ РОЗПОЧИНАЄМО ІЗ ЗАРЯДКИ

ТРЕНУЄМОСЬ ВДОМА
Модуль
ЛЕГКА АТЛЕТИКА                 8 клас
Дата
06/05, 08/05, 13/05, 15/05, 18/05
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
Тема для вивчення
Біг на короткі дистанції.
Теоретичні відомості
  


Завдання
 на урок





  Вправи для розвитку швидкості
1. Біг в упорі стоячи в максимальному темпі протягом 6 - 10 с.
2. Рухи руками, як під час бігу, в максималь­ному темпі протягом 6 -10 с.
3. Дріботливий біг з переходом на швидкий.  8-10м.
4. Повторний біг з прискоренням. Інтервали відпочинку -1-2 хв. 10-15 м. (5-6 разів)
5. Повторний біг з ходи. Інтервали відпочинку - 3 - 6 хв. 30 м. . (5-6 разів)

Етапи

Основні засоби:
Організаційно-методичні вказівки



Біг по дистанції
1. Рівномірний біг з невисокою і середньою швидкістю на різних відрізках дистанції ( 30-60 м).
 2. Біг з прискоренням на тих же відрізках, але з підтримкою високої швидкості на невеликих ділянках дистанції.
3. Біг з прискоренням по сигналу з ходу і з місця.
 4. Прості бігові вправи на відрізках до 40-50м («дріботливий» біг, біг з високим підняттям стегна, біг стрибковими кроками).

   При бігу з прискоренням потрібно поступово збільшувати швидкість лише до тих пір, поки зберігається свобода і правильність рухів.      
     Дріботливий біг закінчують вільним бігом за інерцією.
     Всі вправи виконують спершу індивідуально, а потім невеликими групами.
    Слід навчити тих, що займаються контролювати свої рухи і оцінювати правильність виконання тих або інших елементів бігу.
    Типовими помилками в бігу по дистанції є неповне випрямляння ноги при відштовхуванні, недостатнє підняття стегна махової ноги, зайвий нахил або відхилення тулуба, постановка стоп шкарпетками назовні, загальна скованість рухів.


Низький старт та стартовий розгін
1. Біг з високого старту, значно зігнувши ноги і спираючись однією рукою об землю.
2. Багатократне виконання команд «На старт!» і «Увага!».
 3. Біг з низького старту на прямій і повороті самостійно і по команді.
5. Біг з низького старту з переходом до вільного бігу за інерцією.

ЯК правильно стартувати

Застосування стартових колодок можливе лише після того, як спортсмени оволодіють основами стартових рухів, використовуючи для цього високий старт і старт, спираючись об землю рукою. 
Якийсь час потрібно приділити підбору найбільш зручного для кожного варіанту розстановки стартових колодок.
 Для того, щоб навчити переходу від стартового розгону до бігу по дистанції, необхідно частіше практикувати змінний біг, чергуючи переходи від бігу з максимальними зусиллями до вільного бігу за інерцією. 
Особливу увагу слід звертати на такі помилки, як виплигування із старту, відштовхування більше вгору, чим вперед, випрямляння тіла на перших же кроках, недостатньо енергійні рухи рук, біг із старту на зігнутих ногах дрібними кроками.


Фінішування
1. Біг на 30-50 м з пробіганням фінішної лінії, не уповільнюючи бігу; те ж з прискоренням і на максимальній швидкості.
2. Кидок на стрічку грудьми вперед з відведенням рук назад при бігу з різною швидкістю.
3. Кидок на стрічку боком з поворотом плечей в бігу на різній швидкості.
Навчання фінішуванню слід проводити спершу поодинці, а потім групами.
Слід звернути увагу вольових зусиль, що займаються на необхідність концентрації, в кінці дистанції, акцентованої роботи рук, але без порушення загального малюнка бігу.
 Потрібно уникати бігу, що закріпощає, в кінці дистанції із-за передчасних спроб збільшити довжину або частоту кроків.

Модуль
ЛЕГКА АТЛЕТИКА                 8 клас
Дата
22/04, 24/04, 27/04, 29/04
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
Тема для вивчення
Рівномірний біг 
дівчата - 1000 м, хлопці 1500м.
Теоретичні відомості
  Правила безпеки на уроках легкої атлетики



Завдання
 на урок

  

Вправи
для розвитку витривалості
1. Стрибки з ноги на ногу по сходинках (8-10 разів)
2. Біг під гору.
3. Стрибки від лінії до лінії (8-10 разів)
4. Ривки після бігу підтюпцем (10-12 разів)
5. Біг у рівномірному темпі Дівчата - 1000м (орієнтовний результат 5хв40с-5хв20с)
Хлопці - 1500м (орієнтовний результат 7хв20с-6хв50с)
6. Рухлива гра «Квач»,

Примітка



 Пройти тестування з модуля "ФУТБОЛ"
                    
ТЕСТ-1         ТЕСТ-2  

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
8
17.04








ФУТБОЛ

 Теоретичні відомості
  Основні поняття арбітражу.

Удосконалення технічних прийомів та тактичних дій

Вправи з елементами футболу.
(м'яч фут­больний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстриб­нувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, під­кинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкоти­ти його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влу­чити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані. 
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому го­ловою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемою


  Вправи на дриблінг.

Розумні дії у футболі.
                            
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'я­чами 
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч три­мати на рівні стегон. Підніман­ня рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, трима­ючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення си­дячи, утримуючи м'яч на ви­тягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулу­ба вперед, доторкнувшись м'я­чем землі — 6 разів  
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в ін­шу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги наріз­но, м'яч попереду на витягну­тих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 ра­зів
8. Учень стоїть ноги наріз­но, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'я­чем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
  
Відпочиваємо 2-3 хв.



Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
8
15.04








ФУТБОЛ
Удосконалення технічних прийомів та тактичних дій

Вправи з елементами футболу.
(м'яч фут­больний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстриб­нувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, під­кинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкоти­ти його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влу­чити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані. 
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому го­ловою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемою


  Вправи на дриблінг.

Розумні дії у футболі.
                            
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'я­чами 
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч три­мати на рівні стегон. Підніман­ня рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, трима­ючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення си­дячи, утримуючи м'яч на ви­тягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулу­ба вперед, доторкнувшись м'я­чем землі — 6 разів  
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в ін­шу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги наріз­но, м'яч попереду на витягну­тих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 ра­зів
8. Учень стоїть ноги наріз­но, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'я­чем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
  
Відпочиваємо 1-2 хв.

РОБИМО ВПРАВИ НА ГНУЧКІСТЬ

 Виконуємо орієнтовний норматив на визначення розвитку фізичної якості ГНУЧКІСТЬ

Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

!!! Визначаємо свою гнучкість

Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

Навчальні нормативи
Рівні компетентності
Низький
середній
достатній
високий
Нахил тулуба вперед із положення сидячи (см)
юн.
до 2
2
5
8
дівч.
до 8
8
10
13


КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
8
13.04








ФУТБОЛ
групові дії в захисті: 
вибір позиції та страхування під час організації протидії атакувальним діям

Вправи з елементами футболу.
(м'яч фут­больний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстриб­нувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, під­кинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкоти­ти його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влу­чити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані. 
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому го­ловою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемою


  Вправи на дриблінг.


                            
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'я­чами 
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч три­мати на рівні стегон. Підніман­ня рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, трима­ючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення си­дячи, утримуючи м'яч на ви­тягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулу­ба вперед, доторкнувшись м'я­чем землі — 6 разів  
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в ін­шу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги наріз­но, м'яч попереду на витягну­тих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 ра­зів
8. Учень стоїть ноги наріз­но, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'я­чем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
  
Відпочиваємо 2-3 хв.

 Виконуємо орієнтовний норматив на визначення сили -  ПІДТЯГУВАННЯ (хлопці у висі, дівчата у висі лежачи)

Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

!!! Визначаємо свою силу

Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

Навчальні нормативи
Рівні компетентності
Низький
середній
достатній
високий
Підтягування (кількість разів)
юн.
до 3
3
6
8
дівч.
до 5
5
12
16


КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
8
10.04








ФУТБОЛ

індивідуальні дії в захисті: 
уміння протидіяти передачі, веденню та удару по воротах;

Вправи з елементами футболу.
(м'яч фут­больний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстриб­нувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, під­кинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкоти­ти його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влу­чити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані. 
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому го­ловою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемою


  Вправи на дриблінг.

Розумні дії у футболі.
                            
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'я­чами 
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч три­мати на рівні стегон. Підніман­ня рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, трима­ючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення си­дячи, утримуючи м'яч на ви­тягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулу­ба вперед, доторкнувшись м'я­чем землі — 6 разів  
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в ін­шу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги наріз­но, м'яч попереду на витягну­тих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 ра­зів
8. Учень стоїть ноги наріз­но, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'я­чем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
  
Відпочиваємо 2-3 хв.

 Виконуємо орієнтовний норматив  на визначення сили ЗГИНАННЯ РОЗГИНАННЯ РУК В УПОРІ ЛЕЖАЧИ (хлопці від підлоги, дівчата від лави 30 см)

Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

!!! Визначаємо свою силу

Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

Навчальні нормативи
Рівні компетентності
Низький
середній
достатній
високий
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)
юн.
до 10
10
15
20
дівч.
до 7
7
10
13


КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
8
08.04








ФУТБОЛ
  групові дії в нападі:
  взаємодія з партнерами під час організації атаки;
  гра в один дотик

Вправи з елементами футболу.
(м'яч фут­больний або волейбольний).
1. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном і спіймати.
2. Підкинути м'яч угору, підбити його головою і спіймати.
3. Підкинути м'яч угору, підбити його стег­ном, потім — головою і спіймати.
4. Затиснути м'яч між ступнями. Підстриб­нувши і зігнувши ноги, підкинути його вгору і спіймати.
5. Підкинути м'яч ногою вгору, дати йому впасти на землю, повторити те саме і спіймати його.
6. Поставити ногу носком на м'яч, відкотити його від себе, підкинути на підйом ноги, під­кинути вгору і спіймати.
7. Поставити ногу носком на м'яч, відкоти­ти його від себе, підкинути ногою вгору, підбити стегном і спіймати.
8. Підкинути м'яч ногою вгору, підбити його головою, підстрибнути і спіймати.
9. З відстані 6—7 м ударити по м'ячу і влу­чити ним у коло діаметром 1 м, накреслене на стіні або паркані. 
10. Високо підкинути м'яч уперед — угору, підбігти, підстрибнути й вдарити по ньому го­ловою (вправо, вліво, вперед).
Виконати переміщення та ведення м'яча за схемою


  Вправи на дриблінг.

Розумні дії у футболі.
                            
РОЗМИНКА(13-15 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
Вправи з м'я­чами 
(Впр.4-8 можна з м'якою іграшкою).
4. Ноги нарізно, м'яч три­мати на рівні стегон. Підніман­ня рук з м'ячем вгору, вперед і обертання тулубом ліворуч, праворуч по черзі (на чотири рази) — 8 разів.
5. Лежачи на спині, трима­ючи м'яч у руках за головою, підніматися в положення си­дячи, утримуючи м'яч на ви­тягнутих руках над головою і продовжувати згинання тулу­ба вперед, доторкнувшись м'я­чем землі — 6 разів  
6.Учень стоїть. М'яч лежить збоку. Перестрибування через м'яч то в одну сторону, то в ін­шу — 10 разів
7. Учень стоїть, ноги наріз­но, м'яч попереду на витягну­тих руках, обертання тулуба то праворуч, то ліворуч — 10 ра­зів
8. Учень стоїть ноги наріз­но, м'яч між ногами. Стрибки вгору зі зведенням ніг над м'я­чем — 10 разів
9. Ведення м’яча змійкою. Дистанція 15-20м. відстань між прапорцями 2м. 3-4 повторень.
  
Відпочиваємо 2-3 хв.

 Виконуємо орієнтовний норматив СТРИБОК У ДОВЖИНУ З МІСЦЯ

Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

!!! Визначаємо свої швидкісно-силові якості

Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

Навчальні нормативи
Рівні компетентності
Низький
середній
достатній
високий
Стрибок у довжину з місця (см)
юн.
до 150
150
170
185
дівч.
до 130
130
145
165


КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
8
06.04








ФУТБОЛ

 індивідуальні дії у нападі:
маневрування на полі; раціональне використання вивчених технічних прийомів;

Виконати 5 вправ на дриблінг.

Розумні дії у футболі.
                            
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. По­вторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнути­ся назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. По­вторити 5 — 6 разів.
Відпочиваємо 1 хв.
  Виконуємо 30 секунд піднімання в сід з положення лежачи на спині, руки в замок за головою, ноги закріплені та зігнуті в колінах (рахуємо кількість повних піднімань)
  Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

!!! Визначаємо свої швидкісно-силові якості

Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

Навчальні нормативи
Рівні компетентності
Низький
середній
достатній
високий
Піднімання тулуба в сід з положення лежачи на спині за 30 с.
юн.
До13
13
19
24
дівч.
До 12
12
18
23

!!!  Під час канікул заняття з фізичної культури не припиняємо. Готуємося до щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення України

!!! РАНКОВА ЗАРЯДКА

ФУТБОЛ
Орієнтовні навчальні нормативи (8 кл.)
Навчальні нормативи
Рівні компетентності
низький
середній
достатній
високий
     5 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у гандбольні ворота
або задану половину футболь­них воріт з відстані 11 м

Х
1 або
жодного влучного удару
2
3
4–5

Д
Жодного влучного удару
1
2
3–5


    5 спроб обведення стояків (фішок)

Х
1 або жодної правильно вико­наної спроби
2
3
4–5

Д
Жодної правиль­но виконаної спроби
1
2
3–5

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
8
27.03
ФУТБОЛ
керування грою партнерів по обороні; 


          

                    
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. По­вторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнути­ся назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. По­вторити 5 — 6 разів.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
8
25.03
ФУТБОЛ
вибивання м’яча; 
визначення моменту для виходу з воріт; 
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. По­вторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнути­ся назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. По­вторити 5 — 6 разів.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
8
23.03
ФУТБОЛ
жонглювання м’ячем: 
жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою;


За наявності умов  відпрацювати практично.                                               
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. По­вторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнути­ся назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. По­вторити 5 — 6 разів.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
8
20.03
ФУТБОЛ
вкидання м’яча: 
вкидання м’яча з різних вихідних положень з місця і після розбігу


За наявності умов   виконати вкидання із за голови на дальність та влучність (м’яч можна замінити будь яким іншим предметом, наприклад м’якою іграшкою).                                                
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8. Повільний біг – 1 хв.
9. Ноги на ширину плеч. Повільно нахиляючись вперед, дістати пальцями до землі, не згинаючи ноги в колінах. По­вторити 5 — 6 разів.
10. Стати на коліна. Руки на стегнах, 2 — 3 рази прогнути­ся назад.
11.Махи ногами вперед — вгору і назад — вгору. По­вторити 5 — 6 разів.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 


КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
8
18.03
ФУТБОЛ
 вдосконалення вивчених прийомів в умовах ігрових вправ та навчальних ігор;


РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8.Біг зі змінами напрямку і швид­кості руху  – 1-2 хв.

КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
8
16.03
ФУТБОЛ
фінти в умовах ігрових вправ з активним двобоєм;

За наявності умов  відпрацювати практично.


!!! 10 СПОСОБІВ ОБІГРАТИ ЗАХИСНИКА

РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв
7. Біг з прискоренням – 1 хв.
8.Біг зі змінами напрямку і швид­кості руху  – 1-2 хв.
Перейти до відпрацювання навчального матеріалу 
КЛАС
ДАТА
Модуль
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАВДАННЯ
8
13.03
ФУТБОЛ
ведення м’яча:
 ведення м’яча вивченими способами;

За наявності умов  відпрацювати практично.
РОЗМИНКА(8-10 хв.)
1.Ходьба з випадами пра­воруч і ліворуч — 1 хв.
2.Ходьба у швидкому тем­пі — 1 хв
3.Біг у повільному темпі — 1-2хв
4. 10 стрибків у довжину поштовхом двома ногами.
5. 20-30 присідань.
6. Дріботинний біг на міс­ці — 1 хв.