Модуль | НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС 8 клас | |
Дата | 09/02, 07/02 | |
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | ||
Тема для вивчення | Гра нападаючого проти захисника. Подача "човник" | |
| Комбінації, які застосовуються нападаючим проти захисника Після сильних топ-спінів вкороченим м’ячем “підтягти” противника до столу і провести удар прямо в нього. Провести серію топ-спінів справа з свого лівого кута в лівий кут противника, після чого зробити завершуючий удар по прямій в правий кут противника. Чергуючи удари накатом з вкороченими, провести їх декілька разів підряд, щоб втомити противника. І тоді, коли він після відбиття м’ячів біля сітки не встигне або не захоче відійти від столу провести удар прямо в нього. Підрізати декілька м’ячів, вибрати зручний для удару і виконати його як можна стрімкіше. Після серії повільних, але сильних топ-спінів виконати накат рухом, схожим на топ-спін. Серію топ-спінів, спрямованих в різні сторони столу, змусити захисника зіграти високо, а потім добити. | |
| Виконати комплекс вправВИКОНАТИ ТЕСТ | |
Примітка |
Модуль | НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС 8 клас | |
Дата | 04/02, 02/02 | |
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | ||
Тема для вивчення | Гра захисника проти захисника. Подача "віяло" | |
| ВИКОНАТИ ТЕСТ | |
| Виконати комплекс загально розвиваючих вправУдосконалити техніку виконання імітаційних рухів подачі "ВІЯЛО" | |
Примітка |
Модуль | НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС 8 клас | |
Дата | 31/01 | |
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | ||
Тема для вивчення | Гра захисника проти захисника. Подача "віяло" | |
|
Комбінації, які застосовуються захисником проти захисника Після серії низько підрізаних м’ячів дати противнику сильно завищений, зручний для удару. Самому в цей час приготуватись до виконання відповідного удару або надійного прийому м’яча. Ціль комбінації, змусити противника помилитись, зпровокувати його зіграти в незвичному для нього нападі. Після довгої серії майже однакових підрізаних м’ячів провести сильний удар або топ-спін, спрямований в незручне для противника місце (прямо в нього або в незахищений кут і т.д.). Після серії підрізаних м’ячів провести кілька ударів з боковим обертанням. В цьому випадку противник, як правило, посилає завищений м’яч, зручний для завершального удару. | |
| Виконати комплекс загально розвиваючих вправУдосконалити техніку виконання імітаційних рухів подачі "ВІЯЛО" | |
Примітка |
Модуль | НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС 8 клас | |
Дата | 28/01 | |
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | ||
Тема для вивчення | Подача "віяло" | |
|
| |
| Переглянути відеоЗакріпити техніку виконання імітаційних рухів подачі "ВІЯЛО" | |
Примітка |
Модуль | НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС 8 клас | |
Дата | 26/01 | |
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | ||
Тема для вивчення | Подача віяло | |
Теоретичні відомості | Правила безпеки на уроках настілього тенісу Читати тут | |
Завдання на урок | ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО ВИКОНАТИ ІМІТАЦІЙНІ РУХИ ПОДАЧІ ВІЯЛО | |
Примітка |
| 1 |
!!! День розпочинаємо з РАНКОВОЇ ЗАРЯДКИ
Модуль | НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС 8 клас | |
Дата | 24/01 | |
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | ||
Тема для вивчення | Розміщення гравців у парному (змішаному) розряді | |
Теоретичні відомості | Правила безпеки на уроках настілього тенісу | |
Завдання на урок | Розміщення гравців у парному (змішаному) розряді. 3.14. Вибір подачі, прийому, сторін 3.14.1. Право зробити вибір першому визначається жеребкуванням. 3.14.2. Гравець (пара), який виборов це право, може: 3.15. Порядок подачі, прийому та зміни сторін 3.15.1. Після 2 зарахованих очок гравець (пара), який приймає, повинен стати тим, який подає, і т.ін. до кінця партії чи до тих пір, поки кожний гравець (пара) не набере по 10 очок або поки не буде введене правило прискорення гри. 3.15.2. В парних зустрічах: 3.16. Порушення порядку подачі, прийому та зміни сторін 3.16.1. Якщо гравці не обмінялися сторонами, коли їм належало це зробити, гра повинна бути перервана суддею, як тільки помилку виявлено, а потім продовжена при розміщенні гравців, яке повинно було б бути відповідно до послідовності, визначеної до початку зустрічі. 3.16.3. За будь-яких обставин очки, що набрані до виявлення помилки, повинні бути зараховані. | |
Примітка |
| 1 |
Дотримуємось безпеки життєдіяльності.
Стежимо за самопочуттям!
Контролюємо ЧСС (пульс)!
виконуємо та повідомляємо про це батьків.