Підготовка фізкультурно-спортивного активу

 I. Навчання  фізоргів  класу 

Тематика теоретичних і практичних занять:

  1. Завдання фізичного виховання школярів.
  2. Форми і зміст фізкультурно-гігієнічної і спортивної  роботи  в  класі.
  3. Права  і  обов'язки  фізоргів  класу.
    Спільна діяльність фізоргів з вчителем фізкультури, класним керівником.
  4. Здійснення зв’язку з активом школи.
  5. Планування фізкультурно-гігієнічної і спортивної роботи.
  6. Створення  і  керівництво діяльністю фізкультурного  і спортивного активу класу.
  7. Підготовка команд до шкільних змагань, спартакіади школи і визначення кращого спортивного класу.
  8. Організація допомоги тим, що відстають по фізкультурі.
  9. Складання положення, заявки, знайомство з календарем спортивних заходів.
  10. Фізкультура в режимі дня школяра.
  11. Форми агітації і пропаганди фізкультури і спорту (бесіди, спортивний куточок в класі, випуск стінної газети на спортивну тематику і т. п.).
  12. Шефська допомога молодшим по віку.
  13. Особистий спортінвентар школяра.
  14. Підготовка і  проведення туристського походу,   рухливих і спортивних ігор на місцевості, туристських естафет.
  15. Облік роботи по фізкультурі і спорту в класі.  Щоденник фізорга.
  16. Лікарський контроль і самоконтроль. Режим дня і санітарно-гігієнічні  вимоги.
  17. Юний спортсмен - у всьому приклад. Спортивна честь класу.
  18. Інструкторські навики фізорга. 

II. Навчання суспільних інструкторів

     Дана категорія суспільного фізкультурного активу  покликана здійснювати масову фізкультурну роботу в режимі учбового дня, а саме: проведення гімнастики до занять, фізкультурних подовжених змін, фізкультпауз (фізкультхвилинок) під час учбових занять.

 Тематика теоретичних і практичних занять:

  1. Фізична   культура   як   засіб   зміцнення   здоров'я школярів.
  2. Гігієнічні умови проведення оздоровчих заходів по фізкультурі.
  3. Форми оздоровчих заходів в школі, їх організація і проведення.
  4. Методика  проведення  гімнастики  до занять,   ігор  на  свіжому повітрі, фізкультурних пауз (фізкультхвилинок).
  5. Складання комплексу вправ для ранкової гімнастики.
  6. Складання   комплексу   вправ   для   фізкультхвилинок (фізкультпауз).
  7. Розучування  рухливих  ігор для
    проведення фізкультурних занять в приміщенні і ігор на повітрі.

III. Підготовка інструкторів по спорту (ІХ-XІ класи)

Тематика   теоретичних   і   практичних   занять:

  1. Історія розвитку даного виду спорту.
  2. Організація роботи спортивної секції в школі.
  3. Основи побудови спортивного тренування.
  4. Лікарсько-педагогічний контроль за тими, що займаються спортом.
  5. Норми навантажень на тренуваннях.
  6. Особливості диференційованого застосування засобів фізичної культури на заняттях з школярами різної статі і віку  з урахуванням стану їх здоров'я, ступеня фізичного розвитку і рівня підготовленості.
  7. Оцінка фізичного  розвитку   і фізичної підготовленості тих, що займаються фізкультурою і спортом.
  8. Планування спортивних тренувань.
  9. Загальнофізична підготовка.
  10. Суддівство змагань.
  11. Планування учбового процесу в спортивній секції: программа, учбовий план, план-конспект.
  12. Вправи спортсмена, підвідні і спеціальні, місце їх в тренувальному процесі.

IV. Підготовка спортивних суддів

Тематика   теоретичних, і   практичних   занять:

  1. Розвиток фізичної культури і спорту в Україні.
  2. Особливості даного виду спорту.
  3. Підготовка до змагань, їх організація і проведення.
    Складання положення про змагання.
  4. Умови проведення змагань, забезпечення безпеки.
  5. Правила   змагань   і   техніка   суддівства.
  6. Практика   суддівства.