Підготовка фізкультурно-спортивного активу
Тематика теоретичних і практичних занять:
- Завдання
фізичного виховання школярів.
- Форми і
зміст фізкультурно-гігієнічної і спортивної роботи
в класі.
- Права і
обов'язки фізоргів класу.
Спільна діяльність фізоргів з вчителем фізкультури, класним керівником. - Здійснення
зв’язку з активом школи.
- Планування
фізкультурно-гігієнічної і спортивної роботи.
- Створення і
керівництво діяльністю фізкультурного і спортивного активу класу.
- Підготовка
команд до шкільних змагань, спартакіади школи і визначення кращого
спортивного класу.
- Організація
допомоги тим, що відстають по фізкультурі.
- Складання
положення, заявки, знайомство з календарем спортивних заходів.
- Фізкультура
в режимі дня школяра.
- Форми
агітації і пропаганди фізкультури і спорту (бесіди, спортивний куточок в
класі, випуск стінної газети на спортивну тематику і т. п.).
- Шефська
допомога молодшим по віку.
- Особистий
спортінвентар школяра.
- Підготовка
і проведення туристського походу, рухливих і спортивних ігор на місцевості,
туристських естафет.
- Облік роботи
по фізкультурі і спорту в класі.
Щоденник фізорга.
- Лікарський
контроль і самоконтроль. Режим дня і санітарно-гігієнічні вимоги.
- Юний
спортсмен - у всьому приклад. Спортивна честь класу.
- Інструкторські навики фізорга.
II. Навчання суспільних інструкторів
Дана категорія суспільного фізкультурного активу покликана здійснювати масову фізкультурну роботу в режимі учбового дня, а саме: проведення гімнастики до занять, фізкультурних подовжених змін, фізкультпауз (фізкультхвилинок) під час учбових занять.
- Фізична культура як
засіб зміцнення здоров'я школярів.
- Гігієнічні
умови проведення оздоровчих заходів по фізкультурі.
- Форми
оздоровчих заходів в школі, їх організація і проведення.
- Методика проведення гімнастики до занять, ігор
на свіжому повітрі, фізкультурних
пауз (фізкультхвилинок).
- Складання
комплексу вправ для ранкової гімнастики.
- Складання комплексу вправ
для фізкультхвилинок (фізкультпауз).
- Розучування рухливих ігор для
проведення фізкультурних занять в приміщенні і ігор на повітрі.
III. Підготовка інструкторів по спорту (ІХ-XІ класи)
Тематика теоретичних і практичних занять:
- Історія розвитку
даного виду спорту.
- Організація роботи
спортивної секції в школі.
- Основи
побудови спортивного тренування.
- Лікарсько-педагогічний
контроль за тими, що займаються спортом.
- Норми
навантажень на тренуваннях.
- Особливості
диференційованого застосування засобів фізичної культури на заняттях з школярами
різної статі і віку з урахуванням
стану їх здоров'я, ступеня фізичного розвитку і рівня підготовленості.
- Оцінка
фізичного розвитку і фізичної підготовленості тих, що
займаються фізкультурою і спортом.
- Планування
спортивних тренувань.
- Загальнофізична
підготовка.
- Суддівство
змагань.
- Планування
учбового процесу в спортивній секції: программа, учбовий план,
план-конспект.
- Вправи спортсмена, підвідні і спеціальні, місце їх в тренувальному процесі.
IV. Підготовка спортивних суддів
Тематика
теоретичних, і практичних занять:
- Розвиток фізичної
культури і спорту в Україні.
- Особливості
даного виду спорту.
- Підготовка
до змагань, їх організація і проведення.
Складання положення про змагання. - Умови
проведення змагань, забезпечення безпеки.
- Правила змагань і
техніка суддівства.
- Практика суддівства.