ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА АНАЛІЗУ УРОКУ
 ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Розділ програми …………………………………..

Завдання уроку ……………………………………

Клас……………………………....

Тип уроку ………………………………............. ………………………………….......................

Вчитель …………………………..

Провідна мета…………………………………… ………………………………………………..

Частина уроку

  Дидактичні завдання уроку

  Час  

Зміст навчального матеріалу

Реальний результат стану

  Підготовча 10-12 хв.

1. Підготовка учнів до роботи на уроці

2. Дати учням конкретні уявлення про провідну ціль і завдання уроку

3. Здійснити психологічну та фізичну підготовку основних функціональних систем організму учнів для вирішення основних завдань уроку  

 

 

 

  Основна 25-30 хв.

  1. Надати учням конкретне уявлення про елементи змісту освіти, що вивчаються на уроці (предметно-наукові та допоміжні знання: основні та допоміжні засоби діяльності – фізичні вправи.

2. Виробляти певні уміння інтелектуального та практичного характеру, які обумовлені завданнями уроку.

3. Озброєння учнів уміннями творчого застосування знань і умінь в нестандартних умовах і ситуаціях.

4. Формування емоційно-ціннісного відношення до матеріалу, що вивчається.

 

 

 

Заключна 3-5 хв.

1. Привести основні функціональні системи організму учнів в стан відносного покою.

 2. Аргументовано підвести підсумки уроку, оцінити діяльність учнів по виконанню завдань уроку.

3. Пояснити зміст та правила виконання домашнього завдання.

4. Організовано закінчити урок.

 

 

   

                                                               Графік 1. Пульсометрія

               Щільність уроку        Пульс   180

                                                               170

Р заг =                                                   160

Р мот =                                                  150

                                                               140

                                                               130

                                                               120

                                                               110                                                              

                                                               100

                                                                 90                                                               

                                                                 80

                                                70   

                                                                     5 10 15 25 30 35 40 45 Ч

 

Графік 2. Реалізація основних компонентів

дидактичного процесу вчителя

 

                                                Рівні:

 

 5  4,6 високий

4

 3,6-4,5 належний

3

 2,6 – 3,5 задовільний

      

2   <2,6 незадовільний

  1      │  │  │   │  │ │   │  │  │   │    │        

           1   2   3   4   5  6    7   8   9  10   11

                            

Висновки                                                Пропозиції

1. .............................................................         1. .........................................................

2. ............................................................          2. ........................................................

3. ............................................................          3. .........................................................

4. ............................................................          4. ........................................................  

Підсумкова оцінка уроку ...............................................