Перспективний план
роботи в
міжатестаційний період
І. Нормативно-правова база.
Опрацьовувати
поточні інформаційні документи уряду і мону в галузі освіти;
Упорядкувати папки: «керівні документи», «вхідні документи», «робочі документи»; роботу кожного навчального року організовувати на основі листів мону; забезпечувати виконання програм.
ІІ. Методична діяльність.
Вивчити
методи активізації пізнавальної активності учнів на основі новинок методичної літератури;
Розробити
картки з варіантами розминок, загальнорозвивальних та спеціальних вправ для
занять з різних тем програмового матеріалу;
Регулярно знайомитися з новинками методики
викладання фізкультури, проводити експерименти з метою удосконалення власних
навиків і вмінь;
Поновити інструктажі
з техніки безпеки на всі розділи програми;
Брати участь у роботі
шкільного методоб'єднання вчителів природничо-математичного циклу, а також в
роботі районних методоб’єднань, семінарах;
Допомагати класним
керівникам в плануванні фізкультурної роботи з учнями з урахуванням
загально-шкільного річного плану фізкультурно-спортивної діяльності школи;
Вивчати
нові наукові ідеї, найактуальніших педагогічних проблем;
Вивчати та впроваджувати
в практику перспективний педагогічний досвід, нові педагогічні технології та
досягнення у вивчені фізичної культури та захисту україни;
Відвідувати уроки
кращих учителів школи;
Брати участь у обміні
досвідом;
Опрацьовувати новинки
з методики викладання предметів фізична культура та захист україни;
Переглядати в інтернеті
інформацію з предметів фізична культура та захист україни;
Періодично проводити
самоаналіз своєї професійної діяльності;
Підвищувати рівень
своєї ерудиції, правової і загальної культури;
Удосконалювати свої
знання в області викладання предметів фізична культура та захист україни;
Оволодівати новими
формами, методами, прийомами навчання і виховання дітей;
Вивчати нові
інтерактивні технології і впроваджувати їх в освітній процес;
Поповнювати
персональні блоги новими матеріалами;
Своєчасно оновлювати
інструкції з безпеки життєдіяльності;
Впроваджувати в
навчально-виховний процес здоровʼязбережувальні технології;
Систематично
переглядати спортивні новини та телепередачі;
Вести здоровий спосіб життя та спонукати до цього дітей.
ІІІ. Позакласна робота.
Організувати роботу
занять гуртка „уміла ракетка”;
Спланувати та
проводити підготовку шкільних команд та учнів до районних змагань з таких видів
спорту: легкоатлетичний крос, мініфутбол (юнаки), мініфутбол (дівчата),
волейбол, шахи, теніс настільний, кульова стрільба, легка атлетика
Розробляти положення та проводити шкільну спартакіаду;
Проводити бесіди з
учнями про дотримання режиму дня, про значення оздоровчих заходів;
Проводити навчання фізоргів;
Проводити ігри і
фізичні вправи на великих перервах;
Організовувати відпочинок учнів школи в спортивно-оздоровчому наметовому таборі.
ІV. Організація роботи з обдарованими учнями.
Поповнити банк даних
обдарованих дітей – «Наша гордість», «Рекорди школи», «Наші досягнення»;
Проводити відбір та готувати кращих учнів до участі в районних та обласних змаганнях, турнірах, конкурсах, фестивалях;
V. Забезпечення матеріально-технічної бази
Привести у
відповідність до вимог матеріальні цінності, забезпечити збереження,
контролювати надійність спортивних споруд;
Проводити ремонт
приміщень, майна та спортивного обладнання;
Забезпечувати
санітарно-гігієнічні умови функціювання спортивної кімнати;
Поновити та модернізувати
технічну та навчально-методичну бази кабінетів.