Перспективний план

Перспективний план
роботи в міжатестаційний період

І. Нормативно-правова база.

Опрацьовувати поточні інформаційні документи уряду і мону в галузі освіти;

Упорядкувати папки: «керівні документи», «вхідні документи», «робочі документи»; роботу кожного навчального року організовувати на основі листів мону; забезпечувати виконання програм.

ІІ. Методична діяльність.

Вивчити методи активізації пізнавальної активності учнів на основі новинок  методичної літератури;

Розробити картки з варіантами розминок, загальнорозвивальних та спеціальних вправ для занять з різних тем програмового матеріалу;

 Регулярно знайомитися з новинками методики викладання фізкультури, проводити експерименти з метою удосконалення власних навиків і вмінь;

Поновити інструктажі з техніки безпеки на всі розділи програми;

Брати участь у роботі шкільного методоб'єднання вчителів природничо-математичного циклу, а також в роботі районних методоб’єднань, семінарах;

Допомагати класним керівникам в плануванні фізкультурної роботи з учнями з урахуванням загально-шкільного річного плану фізкультурно-спортивної діяльності школи;

Вивчати нові наукові ідеї, найактуальніших педагогічних проблем;

Вивчати та впроваджувати в практику перспективний педагогічний досвід, нові педагогічні технології та досягнення у вивчені фізичної культури та захисту україни;

Відвідувати уроки кращих учителів школи;

Брати участь у обміні досвідом;

Опрацьовувати новинки з методики викладання предметів фізична культура та захист україни;

Переглядати в інтернеті інформацію з предметів фізична культура та захист україни;

Періодично проводити самоаналіз своєї професійної діяльності;

Підвищувати рівень своєї ерудиції, правової і загальної культури;

Удосконалювати свої знання в області викладання предметів фізична культура та захист україни;

Оволодівати новими формами, методами, прийомами навчання і виховання дітей;

Вивчати нові інтерактивні технології і впроваджувати їх в освітній процес;

Поповнювати персональні блоги новими матеріалами;

Своєчасно оновлювати інструкції з безпеки життєдіяльності;

Впроваджувати в навчально-виховний процес здоровʼязбережувальні технології;

Систематично переглядати спортивні новини та телепередачі;

Вести здоровий спосіб життя та спонукати до цього дітей.

ІІІ. Позакласна робота.

Організувати роботу занять гуртка „уміла ракетка”;

Спланувати та проводити підготовку шкільних команд та учнів до районних змагань з таких видів спорту: легкоатлетичний крос, мініфутбол (юнаки), мініфутбол (дівчата), волейбол, шахи, теніс настільний, кульова стрільба, легка атлетика

Розробляти  положення та проводити шкільну спартакіаду;

Проводити бесіди з учнями про дотримання режиму дня, про значення оздоровчих заходів;

Проводити навчання фізоргів;

Проводити ігри і фізичні вправи на великих перервах;

Організовувати відпочинок учнів школи в спортивно-оздоровчому наметовому таборі.

ІV. Організація роботи з обдарованими учнями.

Поповнити банк даних обдарованих дітей – «Наша гордість», «Рекорди школи», «Наші досягнення»;

Проводити відбір та готувати кращих учнів до участі в районних та обласних змаганнях, турнірах, конкурсах, фестивалях;

V. Забезпечення матеріально-технічної бази

Привести у відповідність до вимог матеріальні цінності, забезпечити збереження, контролювати надійність спортивних споруд;

Проводити ремонт приміщень, майна та спортивного обладнання;

Забезпечувати санітарно-гігієнічні умови функціювання спортивної кімнати;

Поновити та модернізувати технічну та навчально-методичну бази кабінетів.