ПРИБЛИЗНА СХЕМА ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО АНАЛІЗУ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
І. Загальні відомостіПрізвище: того, хто проводить урок _________________, аналізує урок _______________________.
Дата ___________. Клас ____________. Школа _____________.
Місце проведення _____________________.
Номер уроку: з початку четверті ________.
Початок уроку: за розкладом _______________ , фактичний ______________ .
Кількість учнів:
за списком _________, тих, хто займається __________ , звільнених _______________ .
Розділ навчальної програми _________________ . Тип уроку ______.
Завдання уроку _____________________________________________.
ІІ. Підготовка до уроку1. Конспект уроку. Зовнішнє оформлення: відповідність прийнятій формі; чіткість виділення граф, частин уроку, видів навчального матеріалу і конкретних вправ; розбірливість і професійна грамотність записів; наявність на титульному аркуші номера уроку, формування завдань трьох груп (освітніх, оздоровчих, виховних), вказівка місця проведення уроку і часу за розкладом, переліку потрібного інвентарю.
2. Формулювання завдань: відповідність робочому плану, чіткість дидактичного спрямування, стислість, конкретність, доступність.
3. Зміст: зв’язок з попередніми уроками, взаємозв’язок змісту частин уроку, відповідність поставленим завданням, змісту програми, віковим можливостям учнів й умовам занять.
4. Раціональність дозування, розподілу часу по частинах уроку і видам діяльності учнів. Дидактична цінність організаційно-методичних вказівок.
5. Підготовка місць занять, обладнання, інвентарю; своєчасність, достатнє кількісне забезпечення, відповідність санітарно-гігієнічним вимогам і техніці безпеки.
6. Підготовка учнів: організованість і своєчасність приходу в зал, переодягнення, виходу до місця занять; відповідність одягу і взуття встановленим вимогам.
І. Загальні відомості Прізвище: того, хто проводить урок _________________, аналізує урок _______________________. Дата ___________. Клас ____________. Школа _____________. Місце проведення _____________________. Номер уроку: з початку четверті ________. Початок уроку: за розкладом _______________ , фактичний ______________ . Кількість учнів: за списком _________, тих, хто займається __________ , звільнених _______________ . Розділ навчальної програми _________________ . Тип уроку ______. Завдання уроку _____________________________________________. ІІ. Підготовка до уроку 1. Конспект уроку. Зовнішнє оформлення: відповідність прийнятій формі; чіткість виділення граф, частин уроку, видів навчального матеріалу і конкретних вправ; розбірливість і професійна грамотність записів; наявність на титульному аркуші номера уроку, формування завдань трьох груп (освітніх, оздоровчих, виховних), вказівка місця проведення уроку і часу за розкладом, переліку потрібного інвентарю. 2. Формулювання завдань: відповідність робочому плану, чіткість дидактичного спрямування, стислість, конкретність, доступність. 3. Зміст: зв’язок з попередніми уроками, взаємозв’язок змісту частин уроку, відповідність поставленим завданням, змісту програми, віковим можливостям учнів й умовам занять. 4. Раціональність дозування, розподілу часу по частинах уроку і видам діяльності учнів. Дидактична цінність організаційно-методичних вказівок. 5. Підготовка місць занять, обладнання, інвентарю; своєчасність, достатнє кількісне забезпечення, відповідність санітарно-гігієнічним вимогам і техніці безпеки. 6. Підготовка учнів: організованість і своєчасність приходу в зал, переодягнення, виходу до місця занять; відповідність одягу і взуття встановленим вимогам. |