Професійна мобільність педагога – чинник підвищення ефективності уроку.
Відсутність або недостатня сформованість професійної мобільності часто
призводить до безвиході при зміні обставин.
Один із варіантів покращення мобільності
педагога на мою думку є створення навчального блога.
Головним призначенням свого блога вважаю удосконалення навчального процесу, організації
доступу до навчальних матеріалів, активізації діяльності учнів, організації
навчання в період карантину, забезпечення учнів домашніми завданнями,
організації дистанційного та змішаного навчання.
Особливим завданням є створення умов для
забезпечення надання освітніх послуг які би повною мірою відповідали потребам
базової середньої освіти.
Свій блог я використовую
як навчальний майданчик, звісно доповнюючи його матеріалами з інтернет ресурсів
та навчальних платформ; через блог
організовую онлайн роботу, спілкуюсь з учнями та їх батьками. Мрію зробити блог
корисним для колег.
Блог – концентрація всіх моїх напрацювань в одному швидко доступному
місці, на ньому розмістив колекцію навчальних матеріалів, розробки уроків,
цікаві матеріали, корисні посилання, інтерактивні вправи, тести, питання та
відповіді, інструкції.
Для підвищення інтересу до навчання та самовдосконалення на блозі
сворено такі розділи як «НАШІ ПЕРЕМОГИ», «КНИГА РЕКОРДІВ» та «КНИГА ПОШАНИ»;
постійно висвітлюється та аналізується діяльність учнів у
фізкультурно-спортивній діяльності…
Професійна мобільність набуває важливого
значення в аспекті педагогічної освіти. Тільки
із зростанням професійної та інформаційної мобільності педагога можна забезпечити якісний освітній
процес в сучасному гіпер інформаційному середовищі. Професійна мобільність
педагога створює умови до виховання мобільного учня…