ЗДОРОВА
ДИТИНА-ЗАПОРУКА ЗДОРОВ'Я НАЦІЇ
В умовах соціально-економічних та політичних перетворень у сучасній Україні особливого значення набувають питання зміцнення фізичного і духовного здоров'я людини, формування здорового способу життя "Здорова дитина - запорука здоров'я нації". Виховання починається в родині і тому, на нашу думку, пропагуючи "здорові" родини, ми пропагуємо здоровий спосіб життя.
1. Виховання до щоденних і систематичних занять фізичними вправами на прикладах родин, які змагаються.
Формування основи знань з фізичної культури, валеології,
народознавства, історії рідного краю.
Формування усвідомленої індивідуальної установки на необхідність
розвивати свої фізичні якості.
Формування почуття товариськості, співпереживання, колективізму.
Побудувати змагання так, щоб кожен присутній зробив вибір на користь фізичної культури, свідомо обрав здоровий спосіб життя.
V. Характеристика проекту:
а) практично зорієнтований;
б) міжпредметний;
в) груповий;
г) середньої тривалості;
д) частково пошуковий.
Школа
Козловський В.М.
3юбрій А.М.
Задоянчук А.В.
Матраєв О.В.
БасістаВЛ.
Муращик Т.М.
Задоянчук Н.В.
Учні і їхні батьки
Козловський В.М.
Батьки.
Спонсори: батьки, сільська рада, підприємці, шефи школи.
З __ вересня до __ квітня 202 _ року
Матеріальні: святково прибраний зал, спортивний інвентар, спонсорська допомога, призи, музичний центр.
1. Діагностико-прогностичний:
а) завдання : розвивати фізичні задатки дітей, створювати фізіологічну і
психологічну комфортність внутрішнього стану: виховувати почуття
товариськості, співпереживання, колективізму.
б) діяльність: практична;
в) термін : « » 201_ року
г) потреби : діагностування, визначення очікувань щодо проведення
свята суб'єктів виховного процесу.
д) очікуваний результат: формування здорового способу життя кожної з родин,
є) хто виконує : психолог, лікар, класні керівники, вчитель фізкультури, ж) примітка:
2. Підготовчий:
а) м ат ері альн о -технічне забезпечення: спонсорська допомога, призи, спортивний, інвентар, музичне оформлення, святково прибраний зал.
б) сценарій : розробка сценарію.
3. Діяльністний:
а) план свята, хто за що відповідає :
Зюбрій А. М. - відповідає за сценарій свята.
Козловський В.М. - відповідає за матеріально-технічну базу.
Задоянчук Н.В. - відповідає за інформаційне оформлення.
Задоянчук А.В. - відповідає за спонсорську допомогу.
Матраєв О.В.- відповідає за оформлення залу.
Басіста В.Я.- відповідає за суддівську колегію.
Муращик Т.М. - відповідає за групу підтримки
4.Узагальнюючий:
а) моніторинг, який результат дав захід :
анкетування 50 родин дали такі результати : піднявся рейтинг
занять фізкультурою і спортом до 65-70 %.
Разом із класними керівниками був проведений моніторинг родин, учнів, вболівальників.
б) експертиза : підведення підсумків заходу заступником директора школи з виховної роботи, обговорення заходу на методоб'єднаннях і педагогічній раді.
І.Вступ (слова ведучих запрошених)
Представлення команд:
а) команда "Аякс"
б) команда "Фортуна"
в) команда "Титан"
Представлення суддівської колегії
Представлення вболівальників.
II. Слова ведучих (пояснення правил змагань)
1. Перший тур змагань:
а) "Естафера з кубиками"
б) «Неслухняна кулька"
в) "Естафета з м’ячем".
Номери художньої самодіяльності під час відпочинку команд.
Підведення підсумків першого туру.
2. Другий тур змагань.
а) змагання капітанів.
б) перетягування канату (батько)
в) "Біг в "тазіках" (мати).
Сучасний спортивний танець.
Підведення підсумків другого туру.
3.Третій тур змагань :
а) Велика естафета.
Художній номер .
Підведення підсумків третього туру та загальний результат змагань.
ІІІ. Нагородження переможців і учасників змагань.
ІV. Заключна частина.
Коло переможців і учасників змагань.
Організований вихід з залу.
2.Якими рисами характеру мають володіти члени вашої команди?
3.Використовуєш ти, чи ні навички і уміння з фізичної культури у
повсякденному житті? Де саме?
4.Чи багато часу ти проводиш на свіжому повітрі? Чому?
5.Вкажіть послідовність ваших захоплень:
комп'ютерні ігри;
перегляд телепередач;
заняття в гуртках по інтересах;
читання художньої літератури.
7.В якому колективі ви відчуваєте себе вільно :
а) серед однолітків;
б) в колі дорослих;
в) в колі молодших від себе.
2. Чи заняття спортом впливають на твої стосунки з друзями? Як і чому?
3.Хто з твоєї родини займається спортом і веде здоровий спосіб життя?
4.Які фактори, на вашу думку, найбільше впливають на стан здоров»я
людини?
5.Яким видам активного відпочинку ви надасте перевагу?
6.Вкажіть послідовність ваших захоплень :
комп'ютерні ігри;
перегляд телепередач;
заняття в гуртках по інтересах;
читання художньої літератури.
7.Які конкурси даного заходу вам найбільше сподобалися?
Здраствуйте, люди добрі.
Ті хто прийшов до нас.
Наші діти і дорослі.
Раді бачити всіх вас!
Шановні батьки і діти, гості! Сьогодні ми зібралися на фізкультурно художнє свято, щоб позмагатися у силі, спритності, винахідливості, кмітливості і просте відпочити. Рада вас бачити здоровими, бадьорими, готовими до фізичних випробувань.
Життя людей на землі прирівнюють із зірками на небі: народжуються і вмирають люди, з'являються і гаснуть зорі на небі. І в кожної людини в житті як і у зірок, настає такий час, коли про неї дізнаються інші, коли її поздоровляють за цей успіх, перемогу чи якусь визначну подію в житті. Ось тоді й кажуть, що настав "зоряний час" тобто серед інших людей, серед непомітних днів годин наступив час, коли людина засяяла, як зірка на небі.
Тож бажаємо і нашим шановним учасникам, щоб у них сьогодні теж настав їх "зоряний час".
На спортивний наш майданчик ми запрошуємо вас.
Свято спорту і здоров'я.
Починати уже час.
(Під звук маршу і аплодисменти батьків команди проходять по площадці.)
Сьогодні у нас змагаються:
1. Команда "Аякс".
Привітання команди. Щоб все було гаразд -Прикладемо старання. Хочемо, щоб противник наш Другом був завжди для нас!
Наша команда називається "Аякс".
Аякси, або як римляни їх називали Еанти - це були два нерозлучних друга. Дружби цих двох героїв Троянської війни оспівується у поемах Гомера. Ми вважаємо, що наша команда теж дружна, тому і вибрали для неї таку назву. А йа наших емблемах ми зобразили рукостискання, що собою символізує дружбу.
2. Команда "Фортуна"
Привітання команди
Ми запрошуємо друзі, вас
До нас на змагання.
Виконаємо з честю.
Всі дані завдання.
Наша команда називається "Фортуна",
Фортуна - римська богиня щастя, долі, талану, випадку. Надіємось, що
фортуна сьогодні буде на нашому боці і ми одержимо перемогу. А на
емблемах ми зобразили приклад такого щасливого випадку.
3. Команда "Титан"
Привітання команди. Усіх вас, друзі; Вітаємо щиро Просимо на змагання З Любов'ю та миром. Наша команда називається "Титан"
У древніх міфах титан — це могутні і волелюбні велетні, повелителі стихії. Вони поставили проти Зевса. Ця боротьба тривала 10 років Зевс кидав небесний вогонь на повсталих титанів; запалили ліси, горіла трава і навіть земля. Але титани не відступали. Зевс покликав на допомогу сторуких велетнів, циклопів, які кидали на їх голови каміння, палили все на в круги. І не витримали титани, відступили. Зевс повелів закувати їх у кайдани і кинути в одвічну темряву підземного царства. Не стерти з пам'яті людства ці трагічні міфічні постаті. Говорять про них завжди з повагою і захопленим на наших емблемах стрілками зображена боротьба цих могутніх сил.
Представлення журі: Щоб не виникало непорозумінь, у нас працюватиме журі; яке буде стежити за ходом зустрічі, Оцінювати.
До складу журі входить: Представлення болільників:
А зараз поглянемо в зал. Тут немає байдужих — тут зібралися
болільники команд вони гаряче вболівають за команди. В болільників
плакати
"Молодці" "Так тримати" "ми з вами"
Гравці приготували і побажання для журі
Принесли ми вам мішечок гречки, щоб між вами не було суперечки.
Команда "Фортуна"
Ми даруємо окуляри. Щоб очки нам прибавляли.
А ми даруємо рахівницю.
Щоб очки нарахували
І про нас не забували.
В нашій школі знову свято,
Чути музику і сміх,
На спортивнім святі нині
Ми вітаємо усіх
Обіцяємо, що не буде Ніхто нині сумувати. Всі ми кличем разом з нами Участь в конкурсах узяти.
Ведучий. Слухайте всі уважно умови і правила змагань. Змагання будуть проходити в три етапи.
В перервах між змаганнями додаткові бали можуть принести своїм командам і вболівальники.
Отже розпочинаємо перший тур змагань (Звучить веселий спортивний марш).
Конкурс 1 "Естафета з кубиками"
Конкурс 2 "Неслухняна кулька "
Конкурс 3 "Естафета з м'ячем"
Ведучий: Поки наші учасники відпочивають додаткові бали для своїх команд заробляють вболівальники.
Номери художньої самодіяльності
Ведучий: Увага! Слухайте результати першого туру змагань.
— Розпочинаємо другий тур змагань
Конкурс 1 Запрошуємо капітанів команд. Вони отримують спортивні кросворди, чим вони його вирішають, тим більше балів отримують.
Конкурс 2 "Перетягування канату"
Конкурс 3 "Біг в "тазиках"
В тому, що наші хлопці сильні ми переконалися, а тепер змагання мамам. В чому мама замочує і пере ваші панчохи? В тазиках!
А зараз така знайома для них річ буде використана по іншому. А тепер для вас таночок, в якому і хлопці себе не з гіршого боку покажуть. Сучасний танок.
Слово нашому журі. Результати після двох турів змагань.
Розпочинаємо третій тур змагань.
Велика естафета. Починають естафету батьки -
проповзти по гімнастичній лаві,
добігти до гімнастичного мата,
зробити перекид вперед, проповзти під резинками, стрибнути в мішок і стрибати в ньому до команди;
учень — гонки на велосипедах;
учень - "павучок"
учениця - біг з стрибками через скакалку
мати — біг з мішечком з піском на голові і знову спочатку.
Ось закінчуються старти,
Це велика наша гра,
Переможців визначати,
Наступає вже пора
Журі підводить підсумки, оголошує остаточній результат. Батьки дарують перемогу. Всі разом співають заключну пісню.
Все було казково.
Все було казково.
Та занадто швидко
Старти завершились.
Та завжди із нами
Буде щира дружба,
Ми ж бо разом гарно
Тут повеселились.
Приспів:
Друзі тут були зі мною
Разом з піснею дзвінкою
Всі ми весело змагались,
Перемоги добивались.