Модуль | ЛЕГКА АТЛЕТИКА 9 клас | |||||
Дата | 8/05 | |||||
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | ||||||
Тема для вивчення | Біг 60м. | |||||
Теоретичні відомості | ||||||
Завдання на урок | Вправи для розвитку швидкості 1. Біг в упорі стоячи в максимальному темпі протягом 6 - 10 с. 2. Рухи руками, як під час бігу, в максимальному темпі протягом 6 -10 с. 3. Дріботливий біг з переходом на швидкий. 8-10м. 4. Повторний біг з прискоренням. Інтервали відпочинку -1-2 хв. 10-15 м. (5-6 разів) 5. Повторний біг з ходи. Інтервали відпочинку - 3 - 6 хв. 30 м. . (5-6 разів) | |||||
Етапи | Основні засоби: | Організаційно-методичні вказівки | ||||
Біг по дистанції | 1. Рівномірний біг з невисокою і середньою швидкістю на різних відрізках дистанції ( 30-60 м). 2. Біг з прискоренням на тих же відрізках, але з підтримкою високої швидкості на невеликих ділянках дистанції. 3. Біг з прискоренням по сигналу з ходу і з місця. 4. Прості бігові вправи на відрізках до 40-50м («дріботливий» біг, біг з високим підняттям стегна, біг стрибковими кроками). | При бігу з прискоренням потрібно поступово збільшувати швидкість лише до тих пір, поки зберігається свобода і правильність рухів. Дріботливий біг закінчують вільним бігом за інерцією. Всі вправи виконують спершу індивідуально, а потім невеликими групами. Слід навчити тих, що займаються контролювати свої рухи і оцінювати правильність виконання тих або інших елементів бігу. Типовими помилками в бігу по дистанції є неповне випрямляння ноги при відштовхуванні, недостатнє підняття стегна махової ноги, зайвий нахил або відхилення тулуба, постановка стоп шкарпетками назовні, загальна скованість рухів. | ||||
Низький старт та стартовий розгін | 1. Біг з високого старту, значно зігнувши ноги і спираючись однією рукою об землю. 2. Багатократне виконання команд «На старт!» і «Увага!». 3. Біг з низького старту на прямій і повороті самостійно і по команді. 5. Біг з низького старту з переходом до вільного бігу за інерцією. ЯК правильно стартувати | Застосування стартових колодок можливе лише після того, як спортсмени оволодіють основами стартових рухів, використовуючи для цього високий старт і старт, спираючись об землю рукою. Якийсь час потрібно приділити підбору найбільш зручного для кожного варіанту розстановки стартових колодок. Для того, щоб навчити переходу від стартового розгону до бігу по дистанції, необхідно частіше практикувати змінний біг, чергуючи переходи від бігу з максимальними зусиллями до вільного бігу за інерцією. Особливу увагу слід звертати на такі помилки, як виплигування із старту, відштовхування більше вгору, чим вперед, випрямляння тіла на перших же кроках, недостатньо енергійні рухи рук, біг із старту на зігнутих ногах дрібними кроками. | ||||
Фінішування | 1. Біг на 30-50 м з пробіганням фінішної лінії, не уповільнюючи бігу; те ж з прискоренням і на максимальній швидкості. 2. Кидок на стрічку грудьми вперед з відведенням рук назад при бігу з різною швидкістю. 3. Кидок на стрічку боком з поворотом плечей в бігу на різній швидкості. | Навчання фінішуванню слід проводити спершу поодинці, а потім групами. Слід звернути увагу вольових зусиль, що займаються на необхідність концентрації, в кінці дистанції, акцентованої роботи рук, але без порушення загального малюнка бігу. Потрібно уникати бігу, що закріпощає, в кінці дистанції із-за передчасних спроб збільшити довжину або частоту кроків. |
Модуль | ЛЕГКА АТЛЕТИКА 9 клас | ||||
Дата | 07/05, 05/05 | ||||
НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ | |||||
Тема для вивчення | Рівномірний біг дівчата - 1000 м, хлопці 1500м. | ||||
Теоретичні відомості | |||||
Завдання на урок | Вправи для розвитку витривалості 1. Стрибки з ноги на ногу по сходинках (8-10 разів) 2. Біг під гору. 3. Стрибки від лінії до лінії (8-10 разів) 4. Ривки після бігу підтюпцем (10-12 разів) 5. Біг у рівномірному темпі Дівчата - 1000м (орієнтовний результат 5хв40с-5хв20с) Хлопці - 1500м (орієнтовний результат 7хв-6хв30с) 6. Рухлива гра «Квач», | ||||
Примітка | 1 |